بازگشت به صفحه کامل

جاسوسی آمریکا از مهم‌ترین مقامات سیاسی جهان


ویکی لیکس، جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا از بزرگترین مقامات سیاسی جهان را افشا کرد. به گزارش میبدخبر به نقل از راشا تودی، نشریه "ویکی لیکس" از اقدامات جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا علیه شخصیت های سیاسی مشهور جهان پرده برداشت.   این وبسایت در گزارش امروز خود نوشت: سازمان امنیت ملی آمریکا گفتگوهای بسیاری از مقامات سیاسی جهان را استراق سمع می کند.   ویکی لیکس افزود: دیدار "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل با "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی و "برلوسکونی"  نخست وزیر سابق ایتالیا به وسیله جاسوسان سازمان امنیت ملی آمریکا شنود شده است.    آمریکا همچنین گفتگوهای "سارکوزی"  رئیس جمهور سابق فرانسه با مرکل و برلوسکونی را استراق سمع کرده است.    در ادامه این گزارش آمده است: این استراق سمع، نشست وزرای اقتصاد کشورهای اتحادیه اروپا با ژاپن در خصوص سازمان تجارت جهانی را  نیز در بر می گیرد.   ویکی لیکس در خصوص مباحث مطرح شده  در این دیدارها توضیح داد و نوشت: گفتگوی بان کی مون و مرکل درباره مبارزه با تغییرات آب و هوایی بوده است. نتانیاهو از برلوسکونی خواسته روابطش با اوباما را بهبود بخشد. سارکوزی، رئیس جمهور اسبق فرانسه نیز درباره وخامت شرایط حاکم بر اقتصاد ایتالیا به برلوسکونی هشدار داد.    ویکی لیکس یک سازمان بین‌المللی است که به ارسال و افشای اسناد از سوی منابع ناشناس می‌پردازد.  

ویکی لیکس، جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا از بزرگترین مقامات سیاسی جهان را افشا کرد.

به گزارش میبدخبر به نقل ازراشا تودی، نشریه "ویکی لیکس" از اقدامات جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا علیه شخصیت های سیاسی مشهور جهان پرده برداشت.

 
این وبسایت در گزارش امروز خود نوشت: سازمان امنیت ملی آمریکا گفتگوهای بسیاری از مقامات سیاسی جهان را استراق سمع می کند.
 
ویکی لیکس افزود: دیدار "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل با "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی و "برلوسکونی"  نخست وزیر سابق ایتالیا به وسیله جاسوسان سازمان امنیت ملی آمریکا شنود شده است.
 
 آمریکا همچنین گفتگوهای "سارکوزی"  رئیس جمهور سابق فرانسه با مرکل و برلوسکونی را استراق سمع کرده است. 
 
در ادامه این گزارش آمده است: این استراق سمع، نشست وزرای اقتصاد کشورهای اتحادیه اروپا با ژاپن در خصوص سازمان تجارت جهانی را  نیز در بر می گیرد.
 
ویکی لیکس در خصوص مباحث مطرح شده  در این دیدارها توضیح داد و نوشت: گفتگوی بان کی مون و مرکل درباره مبارزه با تغییرات آب و هوایی بوده است. نتانیاهو از برلوسکونی خواسته روابطش با اوباما را بهبود بخشد. سارکوزی، رئیس جمهور اسبق فرانسه نیز درباره وخامت شرایط حاکم بر اقتصاد ایتالیا به برلوسکونی هشدار داد. 
 
ویکی لیکس یک سازمان بین‌المللی است که به ارسال و افشای اسناد از سوی منابع ناشناس می‌پردازد.
 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.