بازگشت به صفحه کامل

تکمیل دو یادمان تپه نور الشهدا در ندوشن و دانشگاه میبد تا پایان سال جاری


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: تکمیل یادمان‌های شهدا گمنام در سراسر استان و میبد یکی از این برنامه‌هاست و قرار است دو یادمان تپه نور الشهدا در ندوشن و دانشگاه میبد تا پایان امسال تکمیل شود.

به گزارش میبدخبر، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با حضور در شهرستان میبد گفت: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با شعار ما قوی هستیم هم‌زمان با سراسر کشور در استان و شهرستان‌ها دنبال می‌کنیم.

سرهنگ منصور زارع بابیان اینکه کلیه برنامه‌هایی که در حوزه دفاع مقدس در سطح شهرستان میبد و استان و کشور دارد انجام می‌شود با این شعار در حال پی گیری است افزود: تکمیل یادمان‌های شهدا گمنام در سراسر استان و میبد یکی از این برنامه‌هاست و قرار است دو یادمان تپه نور الشهدا در ندوشن و دانشگاه میبد تا پایان امسال تکمیل شود.

زارع پی گیری نقش شهرستان میبد در دوران دفاع مقدس در قالب دانشنامه را از دیگر برنامه‌ها در سال جاری عنوان کرد و گفت: قرار است این ارزش‌ها برای استفاده آیندگان ثبت و نگهداری شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: مصاحبه با رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و گردآوری خاطرات آن‌ها و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که قرار است در گردهمایی در این هفته صورت گیرد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.