بازگشت به صفحه کامل


تئاتر" صبرخدا" توسط دانش آموزان مددجوی کمیته امداد میبد به روی صحنه رفت


بیش از 120 نفر از مادران و دختران دانش آموز تحت حمایت به تماشای این تئاتر پرداختند و در خاتمه بانوان مومن و ولایتمدار، با امضاء میثاق نامه ای، با زینب کبری و آرمانهای عاشورایی حضرت تجدید پیمان کردند.

به گزارش میبدخبر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره): مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: همزمان با ایام عزاداری آخر ماه صفر، با اجرای گروه هنری "یاد یار" که اعضای آن دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد میبد می باشند، تئاتر "صبر خدا" در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم قرآنی میبد به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، " حسین زین الدینی" ضمن اعلام این خبرافزود: " صبر خدا" روایتی است از زندگی عقیله بنی هاشم، زینب کبری(س) که با ولادت آن حضرت شروع و به مصیبت های روز عاشورا ختم می شود.

وی گفت: هدف از اجرای این تئاتر آشنایی مادران و دختران دانش آموز تحت حمایت این نهاد با زندگی نامه حضرت زینب(س) و همچنین عرض ارادتی به حضرتش، که به راستی زینتی است برای علی مرتضی(ع)، آن گاه که کمال قصه ی صبوری را در جمله " ما رایت الا جمیلا " به تصویر می کشد.

زین الدینی در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از 120 نفر از مادران و دختران دانش آموز تحت حمایت به تماشای این تئاتر پرداختند و در خاتمه بانوان مومن و ولایتمدار، با امضاء میثاق نامه ای، با زینب کبری و آرمانهای عاشورایی حضرت تجدید پیمان کردند

رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.