بازگشت به صفحه کامل

توضیحات تکمیلی پلیس در خصوص سرقت روزگذشته طلافروشی در یزد+فیلم


پس از سرقت روز گذشته یک واحد طلافروشی در بازار خان یزد که منجر به قتل فروشنده این طلافروشی شده است معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد توضیحاتی را ارائه داده است.

به گزارش "میبدخبر"،در پی سرقت روز گذشته یکی از زرگری های بازار خان یزد که منجر به قتل فروشنده مغازه شده است پلیس توضحاتی را ارائه کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، از سرقت  یک مغازه زرگری در محدوده بازار شهرستان یزد  و قتل شاگرد اين مغازه خبر داد و گفت: پیگیری این موضوع از سوی کارآگاهان پلیس با جديت در دست اقدام است. 

سرهنگ "محمدرضا مزیدی" درباره جزئيات اين خبر گفت:  در پي اعلام يك فقره سرقت از مغازه طلافروشي در بازار زرگري يزد، بلافاصله ماموران جهت بررسي موضوع به محل مراجعه كردند.

مزيدي افزود: بر اساس بررسی هاي به عمل آمده توسط ماموران، به نظر مي رسد حدود ساعت دو و نيم روز گذشته ، شاگرد مغازه زرگری بعد از تعطيلي مغازه و زماني كه قصد سوار شدن خودرو را داشته است از سوي سارقان به حاشيه پاركينك كه بسيار خلوت بوده انتقال و به قتل مي رسد. 

سرهنگ مزيدي ادامه داد: سارقان بعد از قتل، با استفاده از کلید مغازه به سرقت مقاديري طلا اقدام كردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد در پايان خاطر نشان كرد: موضوع توسط کارآگاهان پلیس با جدیت در حال بررسی است كه اطلاعات تكميلي متعاقبا اطلاع رساني خواهد شد.



Loading the player...

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.