بازگشت به صفحه کامل
به مناسبت روز خبرنگار عنوان شد؛

توصیف «خبرنگاری» از زبان خبرنگاران میبدی +تصاویر


17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی از شهدای رسانه را روز خبرنگار نامیده اند که توصیف این حرفه از زبان خود خبرنگاران خواندنی است.

به گزارش میبد خبر، 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی از شهدای رسانه را روز خبرنگار نامیده اند که توصیف این حرفه از زبان خود خبرنگاران خواندنی است.

برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه میبد در یک جمله حرفه خود را اینگونه توصیف کرده اند:

وحید کریم بیکی مدیر مسئول نشریه و پایگاه خبری نارین: خبرنگاران آگاه و توانا بستر رشد و تعالی جامعه را فراهم می‌سازند.

هادی زارع سردبیر نشریه میبد: خبرنگار چشم بینای جامعه است.

احمد کریمی خبرنگار و سردبیر ماهنامه حائر و پایگاه خبری میبدما: خبرنگار انقلابی، کارمند روابط عمومی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صدای نظام است، و نظام متشکل است از مردم و حاکمیت.

عبدالرضا جمالی مدیر مسئول پایگاه خبری میبد نیوز: خبرنگار دیده بان بی منتی است که مدافع افکار عمومی، کنجکاو و عاشق حقیقت و در یک کلام خبرنگار خالق جمله هاست که او را نمی توان توصیف کرد.

عزیز امانی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای یزد: خبرنگاری روح اطلاع رسانی و خبرنگارجسم آن درجامعه است وبرای تحقق رسالت آن نیازمند روحی در جسمی سالم است.

صفیه امامی میبدی خبرنگار شهرستانی ایرنا: خبرنگاران چشم بینا،زبان گویای جامعه و پل ارتباط مردم و مسولان هستند ولی کاش جایگاه  و ارزش انها در جامعه حفظ شود.

جمال شفیع پور مدیر مسئول نشریه عصر میبد و پایگاه خبری صدای میبد: خبرنگار شخصی دغدغه مند نسبت به کشور و مردم اش است حالا با هر گرایش و سلیقه ای. افرادی که در این حیطه قلم به دست می گیرند هیچ گونه چشم داشت مادی به آن ندارند. عشق و علاقه برای اعتلای یک سرزمین، آگاه سازی مردم، اطلاع رسانی و کمک جهت رفع مشکلات مردم جامعه است که اشخاص دغدغه مند را مجاب می کند که برای آسایش و آرامش و رشد جامعه از کاستی ها بنویسند و کارکردها را اطلاع رسانی کنند.

محسن صادقی خبرنگار نشریه استقلال میبد و پایگاه خبری مهربد: خبرنگاری یک نوع عشق درون دریای بی پایان علم خبر است و ابزاری برای آگاهی مردم و پیشرفت جامعه است.

حسن فلاح مدیر مسئول پایگاه خبری سنا میبد: خبرنگاری یعنی عشقی که بااشک قلم تخیلات را به حقیقت منجر می کند وواقعیات را همانکونه که هست جلوگرمی سازد.

امیر رضا احمدی مدیر مسئول پایگاه خبری بفرو: خبرنگار فردی است، که در تلاطم روزگار با پوشیدن زره ای از شجاعت و جسارت و با تکیه بر علم و دانش در جان و دل امواج خروشان رخ دادهای روزانه (چه خوب، چه بد) نفوذ کرده و با شجاعت و جسارتی وصف‌نشدنی، حقیقتی را به نگارش در می‌آورد.

فاطمه دهقانی خبرنگار شهرستانی ایسنا: خبرنگاران رسانندگان روح در شریانهای جامعه و پویایی جسم جوامع که دور نگه داشتن از خمودگی  فکری از تلاش آنان است.

مرضیه امامی مدیر مسئول پایگاه خبری بام میبد: "قلم" بهانه ای است تا ذهنمان را از قید کلمات بی شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای "خبر" خلاصه شویم.

مجید سعیدی مدیر مسئول نشریه و پایگاه خبری میبد نوین: در این عصر ارتباطات و اطلاعات خبرنگار و خبرنگاری نسبت به دو دهه قبل از لحاظ کسب خبر خیلی راحت تر شده و هر شهروند یک خبرنگار محسوب می‌شود اما تحلیلگر ی و گزارش نویسی که در حال حاضر حرفه اصلی خبرنگار رسمی یک رسانه بحساب میاد متاسفانه خیلی کم است. 

احسان دست برآورده مدیر مسئول پایگاه خبری میبدخبر: گزارش گری یک خبرنگار و خبر رسانی خبرنگار، یک حرفه با ارزش است.

یاد و خاطره خبرنگار و فعال رسانه ای شهرستان میبد مرحوم سید سعید آبیاری را گرامی می داریم.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.