بازگشت به صفحه کامل
فرماندارمیبد در جمع نیروهای نظامی شهرستان:

توسعه پایدار کشور در سایه حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در جامعه است


همزمان با آغاز گرامی داشت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان میبد با حضور فرماندار و مدیران ادارات و نهادها برگزار شد.

به گزارش میبد خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی میبد در این مراسم، توسعه پایدار یک کشور را در گروه حضور با مقتدرانه نیروهای نظامی و انتظامی بیان کرد.

حسین فلاح گفت: برای توسعه پایدار در کشور از جهت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید اول مقوله امنیت را در کشور نهادینه کرد.

وی بابیان اینکه خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و امام و شهدایی که در طول انقلاب کشور را از فرازوفرودها عبور دادند ایران اسلامی در منطقه به لحاظ امنیت سرآمد است افزود: اگر به کشورهای عراق و افغانستان و حوزه خلیج‌فارس نگاهی بیندازید می‌بینید که کشوری که به‌تمام‌معنا از سوی قدرت‌های استکباری مورد تهدید و تحریم و تحقیر قرارگرفته است به برکت خون شهدا و پایداری ملت و نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی امروز در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه بین‌المللی حضور دارد.

فلاح خاطرنشان کرد: اگر گروه دیپلماسی ما درصحنه روابط بین‌المللی توانست در این دو سال اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل را به رخ دشمن بکشد در سایه امنیت و پایداری مردم و اقتدار نیروهای سه‌گانه مسلح ما بود.

فرماندارمیبد در ادامه با قدردانی از تلاش شورای تأمین در رفع مسائل امنیتی و اجتماعی گفت: همدلی که در شورای تأمین شهرستان ایجادشده است و حرکت نرم‌افزاری که از سوی دادگستری در مقوله جرائم، وقایع و حوادث دنبال می‌شود بازتاب امنیتی و آرامش بالایی را در جامعه تا به امروز داشته است.

فرمانده انتظامی میبد هم در آغاز این مراسم بابیان اینکه امروز پلیس خدمتگزار ملت است و در جهت آرمان‌های ملت گام برمی‌دارد؛ برخورد سرسختانه و شجاعانه نیروی انتظامی با تهدیدکنندگان امنیت در زندگی مردم را ضروری دانست و گفت: مردم باید قدر پلیس خدمتگزار خود را بدانند و با پلیس همکاری کنند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.