بازگشت به صفحه کامل
رئیس بیمارستان میبد:

تمام مسئولین واحدهای مختلف بیمارستان در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده و در دسترس باشند


رئیس بیمارستان امام صادق (ع) میبد گفت: تمام مسئولین واحدهای مختلف بیمارستان اعم از درمانی و پشتیبانی موظف شده اند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده و در دسترس باشند.

به گزارش میبدخبر، دکتر محمدهادی فرح زادی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و نقاهتگاه صالحین با ابراز خرسندی از سطح بالای کیفیت ارائه خدمات در نقاهتگاه و انگیزی بالای پرسنل کادر درمانی، گفت: استقبال بیماران از نقاهتگاه در میبد نسبت به شهرستان های دیگر استان بالاتر بوده و اکنون ۱۳ نفر مرد و ۱۴ نفر زن در نقاهتگاه مراحل درمان خود را سپری می‌کنند.

رئیس بیمارستان میبد در پایان گفت: ظرفیت هر دو بخش مراقبت ویژه icu تکمیل است ولی برای پذیرش بیمار در بخش های معمولی فعلا مشکلی نداریم.

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان میبد نیز گفت: اگر همدلی و همراهی مسئولین مختلف شهرستان و کمک و مساعدت و مشارکت مردم نبود بدون شک در روند ارائه خدمت دچار مشکل می‌شدیم.

ذبیح الله برجسته مدیر بیمارستان میبد ضمن قدردانی از کمک های مردمی و خیرین میبدی اظهار داشت: شکر خدا با کمک خیرین و شهروندان امروز هم در بیمارستان و هم در نقاهتگاه توانستیم خدمات با کیفیت و بسیار خوبی ارائه دهیم قدردان مردم خوب میبد هستیم.

نماینده فرماندار در امور نقاهتگاه صالحین با اشاره به نقش موثر رسانه های شهرستان در آگاهی بخشی و ایجاد همدلی، بیان داشت: به‌عنوان خدمتگزار مردم در بخش درمان می گویم بسیاری از مشکلات در چند روز گذشته با مشارکت مردم و همدلی که ایجاد شده، حل شد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.