بازگشت به صفحه کامل
نماینده مردم کرمان در مجلس خبر داد

تقدیم طرح استیضاح وزیر کار به هیئت رئیسه مجلس


نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه وزارت کار تاکنون به تاکیدات مجلس و درخواست مردم توجه نکرده است، گفت: چند روزی است که بازنشستگان فولاد مقابل مجلس تحصن و تجمع می‌کنند که باید فکری برای رسیدگی به مشکلات آنها کرد.

به گزارش میبد خبر، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه پارلمان، طی تذکری عملکرد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را در تعیین تکلیف وضعیت صندوق بازنشستگی فولاد ضعیف توصیف کرد و همین عملکرد ضعیف را عامل استیضاح علی ربیعی برشمرد.

 

وی با بیان اینکه درخواست استیضاح وزیر کار را تقدیم هیات رئیسه مجلس کرده‌ایم، ابراز امیدواری کرد با همکاری هیات رئیسه خانه ملت این درخواست استیضاح پس از بررسی بودجه اعلام وصول شود.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه وزارت کار تاکنون به تاکیدات مجلس و درخواست مردم توجه نکرده است، اظهار داشت: چند روزی است که بازنشستگان فولاد مقابل مجلس تحصن و تجمع می‌کنند که باید فکری برای رسیدگی به مشکلات آنها کرد.

 

منبع:وطن امروز

انتهای پیام/د




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


نکته قابل توجه در مجموعه رفاه
لازم بذکر است اغلب مدیران کل و معاونین بهزیستی در شهرستانها دارای مجوز مراکز غیر دولتی از بهزیستی هستند و ماهیانه با نظارت خودشان و با امضای خودشان به مرکز خصوصی خودشان بالای 50میلیون تومان یارانه بلاعوض واریز میکنند. چرا ؟ مگر مدیر توانمند در استانها پیدا نمی شود مگر در این شرایط رانت بوجود نمیاید؟ قبلا هر کسی مرکز خصوصی از بهزیستی داشت نمی توانست مدیر کل و یا مدیر سطح بالا باشد چرا شرایط عوض شده؟
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ ۱۲:۳۷