بازگشت به صفحه کامل

تقدیم اعتبارنامه منتخب مردم تفت و میبد در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی


با حضور فرمانداران تفت و میبد و اعضای هیات های اجرایی و نظارت انتخابات در حوزه انتخابیه، اعتبارنامه منتخب مردم شریف تفت و میبد در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به وی تقدیم شد.

نماینده مردم شریف تفت و میبد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این نشست که در محل فرمانداری تفت برگزار شد از خدمات و تلاشهای همه عوامل برگزاری انتخابات قدردانی کرد و با تجلیل از حضور حماسی و باشکوه مردم در انتخابات 7 اسفندماه گفت: مردم شریف ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در انتخابات 7 اسفندماه باردیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند. وی همچنین از مشارکت همه کاندیدهای شرکت کننده در انتخابات و فراهم نمودن شرایط رقابت سالم در این عرصه خطیر قدردانی کرد.

«کمال دهقانی فیروزآبادی» در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که ما همیشه خود را مدیون خون مطهر شهدای والامقام می دانیم با ذکر خاطراتی از برخی شهدای گرانقدر ادامه داد: هزینه‌های زیادی برای ماندگاری و رشد و بالندگی ایران اسلامی پرداخت شده است و همه باید خود را پاسدار این نعمت بزرگ الهی بدانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز پیروزی تا به امروز، سه مرحله استقرار و مشروعیت، اقتدار ملی و بین المللی و کارآیی را گذرانده ادامه داد: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به عنوان " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نشان دهنده وجود نقصان و کاستی هایی در عرصه اقتصادی کشور است.   

منتخب مردم شریف تفت و میبد در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت های عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های علمی و نظامی افزود: امیدواریم با همدلی و همراهی همه سلایق و جریانها بتوانیم به رفع نواقص اقتصادی در کشور نیز بپردازیم و زمینه عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را فراهم سازیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با رصد مسائل و مشکلات در سطح حوزه انتخابیه به درستی در جهت رفع آنها بکوشیم.

فرماندار تفت نیز در این نشست با تجلیل از خدمات و تلاشهای همه عوامل برگزاری انتخابات در هیات های اجرایی و نظارت گفت: مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات، صحنه های زیبایی از همدلی و وحدت ملی را خلق کردند که حقیقتا شایسته قدردانی است.

«محمود زارع رشکوییه» با بیان این که انتخابات در شهرستان تفت نیز در نهایت آرامش و به صورت سالم و قانونمند برگزار شد گفت: امیدواریم با تلاش منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، شاهد رونق و آبادانی روز افزون این حوزه انتخابیه باشیم.

فرماندار میبد نیز در این مراسم با قدردانی از همه عوامل برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه تفت و میبد گفت: با توجه به ارتحال نماینده فقید مردم شریف حوزه انتخابیه و خلأ وجود نماینده، کمبودهایی در این رابطه احساس می شد که امیدواریم با حضور منتخب مردم شریف تفت و میبد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد رفع این معضل باشیم و افق روشنی برای حوزه انتخابیه تعریف شود.

در ادامه این نشست اعتبارنامه منتخب مردم شریف تفت و میبد در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به وی تقدیم و با اهداء لوح تقدیر از خدمات و تلاشهای اعضای هیات نظارت و اجرایی ستاد انتخابات حوزه انتخبیه تفت و میبد تجلیل شد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.