بازگشت به صفحه کامل
با صدور بیانیه ایی صورت گرفت

تقدیر نمایندگان مجلس از سپاه پاسداران برای برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص)


۲۲۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) تقدیر کردند.

به گزارش میبد خبر به نقل از تسنیم، ضرغام صادقی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس، بیانیه 220 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را که در آن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل برگزاری موفق رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 تقدیر کرده بودند را قرائت کرد.


متن کامل بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از سپاه پاسداران برای برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 9 به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
مانور بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش پیامبر اعظم(ص) در سوق‌الجیشی‌ترین نقطه دریایی کشورمان ایران عزیز بار دیگر قدرت نظامی ایران را به رخ مستکبران جهان کشانید.


با این رزمایش بزرگ و قدرتمندانه بارقه‌ای از امید در دل مستضعفان جهان تابیدن گرفت.


این رزمایش به جهانیان نشان داد که علیرغم تحریم‌های سخت مستکبران در پرتو عنایات الهی نسبت به مومنان و با اتکا به جوانان دانشمند، می‌توان به پیچیدگی‌ترین سلاح‌های پیشرفته دست یافت.


بکارگیری سلاح‌های پیشرفته و موشک‌های پیچیده و دقیق در این مانور نظامی پیام گویا به سراسر جهان بود که تحریم‌ها هرگز قادر نیستند مانعی برای دستیابی مردان مصمم و آماده‌سازان حکومت واحد جهانی به مدرن‌ترین سلاح‌ها باشند.


ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان مجاهد آن انتخاب زمان و منطقه حساس و شکوه این رزمایش را به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌ العالی و ملت عزیز ایران اسلامی تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند بزرگ موفقیت همه دست‌اندرکاران این اقدام خداپسندانه را خواستاریم.


انتهای پیام/ ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.