بازگشت به صفحه کامل

تقدیر مردان نارنجی پوش شهر توسط مسئولین میبد+ گزارش تصویری


شب گذشته در برنامه متنوع و جذابی از پرسنل خدمات شهری و فضای سبز شهرداری میبد تقدیر شد

به گزارش میبدخبر به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، شب گذشته در برنامه متنوع و جذابی از پرسنل خدمات شهری و فضای سبز شهرداری میبد تقدیر شد.

این برنامه با حضور محمدحسین هدائی شهردار میبد، حسین فلاح فرماندار میبد، اعضای شورای اسلامی شهر میبد، برخی مسئولین شهر و پرسنل خدمات شهری و فضای سبز در سالن آمفی تئاتر شورای اسلامی شهر توسط شهرداری میبد با همکاری موسسه آستان امید میبد برگزار شد.

مسئولین در این برنامه با پوشیدن لباس پرسنل خدمات شهری و فضای سبز اعلام کردند ما هیچ فرقی با شما نداریم و همه جزء یک خانواده هستیم.

در پایان به قید قرعه به 10نفر بن کارت 400هزار ریالی از طرف فرمانداری، به 10 نفر کمک هزینه تحصیلی به مدت یک سال از آموزش و پرورش، به 12 نفر هدیه از طرف شورای اسلامی شهر، 5 سفر زیارتی کربلای معلی به اتفاق خانواده از طرف شهردار، رئیس شورای اسلامی شهرستان میبد و شرکت پیمانکاری وحدت گستر و همچنین لوح تقدیر و بن کارت هدیه از طرف شرکت پیمانکار وحدت گستربه تمام پرسنل خدمات شهری و فضای سبز اهدا شد.

گفتنی است در این برنامه هدائی شهردار و فلاح فرماندار میبد جهت راه اندازی شرکت تعاونی مسکن این نیروهای خدوم قول مساعد دادند.

رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.