بازگشت به صفحه کامل
به مناسبت گرامی داشت هفته معلم صورت گرفت؛

تقدیر رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر میبد از معلمان مدارس+ تصویر


رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر میبد به مناسبت گرامی داشت هفته معلم و ارج نهادن به مقام معلم با حضور در مدارس پسرانه قیام و دخترانه سید سلیمان مصطفوی از مدیران و معلمان این مدارس تقدیر کردند.

به گزارش میبد خبر، "حجت الاسلام علیرضا آقایی" رئیس شورای اسلامی شهر میبد در این دیدارها ضمن گرامی داشت هفته معلم و خدا قوت به تلاش و زحمات بی شائبه آنان گفت: بزرگترین وظیفه معلمان هدایت دانش‌آموزان است و موفق‌ترین معلم کسی است که جدای از امر تدریس و آموزش، روح اندیشیدن، اراده و جسارت را در دانش‌اموزان احیا کند.

وی با بیان اینکه معلمان با عمل، رفتار، کردار و گفتار خود می‎توانند دانش‌آموزان را به سمت فرهنگ دینی سوق دهند، افزود: معلم نمونه، معلمی است که ولایتمدار، خوش‌اخلاق، دیندار باشد.

حجت الاسلام آقایی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است، اظهار داشت: تمام پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امروز با تلاش معلمان صورت گرفته و همه مردم و مسئولان در هر شرایطی باید در راستای تکریم معلمان و فرهنگیان اهتمام ورزند.

رئیس شورای شهر میبد با اشاره به این موضوع که توجه به آموزش و پرورش به عنوان نهاد فرهنگی زمینه ساز توسعه جامعه می باشد، ابراز داشت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای بزرگ و فرهنگ ساز است که در کاهش آسیب ها و مشکلات اجتماعی تاثیرگذار است.

وی افزود: باید توجه به آسیب های اجتماعی نو ظهور از جمله مواد مخدر های جدید و فضای مجازی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیش از پیش احساس می‌شود.

حجت الاسلام آقایی با بیان اینکه دانش آموزان بیش از پیش در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی هستند، تصریح کرد: لزوم همکاری دستگاه‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند آگاهی بیشتر به والدین است.

رئیس شورای شهر میبد در پایان با بیان این موضوع که ما باید با نگاه درمانگری به امر پیشگیری و آسیب های اجتماعی بنگریم، تصریح داشت: مدرسه قوی ترین جایگاه یادگیری و آموزش افراد برای مبارزه با آسیب های اجتماعی است و بهترین و موثرترین سن برای این آموزش ها سن دانش آموزی است.

در پایان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر میبد در فضایی صمیمی با اهدای هدایایی از صنایع دستی شهرستان ضمن حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی از مقام و منزلت و زحمات خستگی ناپذیر معلمان تلاشگر شهرستان میبد تجلیل و قدردانی کردند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.