بازگشت به صفحه کامل

تقدير مدير كل اطلاعات استان يزد از مدير حراست شركت آبفا


مدير كل اطلاعات استان يزد با اهداء لوح تقديري از جلال علمدار مدير حراست شركت آب و فاضلاب استان به دليل داشتن تخصص ، تعهد و مهارت لازم در انجام وظايف شغلي و مسئوليت هاي قانوني ، قدرداني كرد . به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد در بخشي از متن اين تقدير نامه آمده است : اطمينان كامل داريم كه تمام تلاش خود را براي انجام وظايف شغلي و مسئوليت قانوني بكار گرفته و ارزش هاي ديني ، انساني ، اجتماعي را در انجام امور محوله رعايت نموده و تلاش خود را جهت جلب رضايت ايزد متعال به كار مي بنديد . اميد است در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) و رهنمودهاي ارزشمند و گهربار مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بتوانيد خادمي صديق و وفادار به نظام و آرمان هاي شهدا باشيد .

مدير كل اطلاعات استان يزد با اهداء لوح تقديري از جلال علمدار مدير حراست شركت آب و فاضلاب استان به دليل داشتن تخصص ، تعهد و مهارت لازم در انجام وظايف شغلي و مسئوليت هاي قانوني ، قدرداني كرد .

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد در بخشي از متن اين تقدير نامه آمده است :

اطمينان كامل داريم كه تمام تلاش خود را براي انجام وظايف شغلي و مسئوليت قانوني بكار گرفته و ارزش هاي ديني ، انساني ، اجتماعي را در انجام امور محوله رعايت نموده و تلاش خود را جهت جلب رضايت ايزد متعال به كار مي بنديد .

اميد است در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) و رهنمودهاي ارزشمند و گهربار مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بتوانيد خادمي صديق و وفادار به نظام و آرمان هاي شهدا باشيد .

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.