بازگشت به صفحه کامل
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد:

تفکر بسیجی رمزماندگار جامعه است/ اجرای بیش از 110 برنامه در میبد به مناسبت هفته بسیج


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد گفت: بسیج یک حرکت جهادی و تفکر بسیجی رمز ماندگار جامعه است.

مصطفی بهشتی در گفتگو با خبرنگار میبد خبر، ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج نماد عزت و اقتدار و مقاومت اسلامی است، بیان داشت: تشکیل بسیج مستضعفین متأثر از درایت و دوراندیشی امام راحل بود.

وی افزود: امروز تفکر بسیج و بسیجی در بسیاری از امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، محرومیت‌زدایی، تشکیل محور مقاومت و بیداری اسلامی، ایجاد نظم، امنیت و مقابله با تهاجم فرهنگی طلایه‌دار است و به نوعی در بسیاری از این موارد مدیون تفکر بسیج و بسیجی‌وار حرکت کردن در مسیر تحقق این امور هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با اشاره به شعار محوری هفته بسیج با عنوان «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» اظهار داشت:  با گذشت چهار دهه از ایجاد بسیج در کشور توانسته است خدمات شایسته به جامعه بخصوص محرومین انجام دهد و خدمات بسیج در شهرستان میبد مشهود است.

وی با بیان اینکه بیش از 110عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان میبد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دیدار با امام‌جمعه و خانواده معظم شهدا، بسیجیان و پیشکسوتان، غبارروبی از گلزار شهدا، حضور در همایش فرماندهان بسیجی استان، شرکت در کارگاه روشنگری، گردهمایی روحانیون و همایش بسیجیان با عنوان شکوه و مقاومت و نیز همایش پیشکسوتان، حضور حلقه های صالحین در نماز جمعه، دیدار شورای حوزه و فرماندهان پایگاه ها با فرمانده ناحیه، جشن های محلات و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج در محل مصلای میبد ازجمله برنامه‌های هفته بسیج است.

بهشتی ادامه داد: رزمایش عاشورائیان و سپاهیان حضرت محمد (ص) با حضورگردان های بیت‌المقدس، ویزیت رایگان گروه جهادی پزشکان در مناطق محروم، اردوهای جهادی، یادواره شهدای فیروزآباد، همایش زنان ایثارگر، المپیاد ورزشی بسیج، گشت‌های محله محور با عنوان امنیت پایدار در قالب مانور و حضور اقشار مختلف بسیج، اجرای برنامه های مختلف در مدارس، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ویژه دانشجویان، نشست‌های روشن گری فعالیت در فضای مجازی و حماسه شکوه پایداری با حضور اقشار مختلف بسیج در مصلای میبد از برنامه‌های هفته مبارک بسیج به شمار می‌رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد همچنین از اعزام دانش آموزان دختر به ظرفیت 7 دستگاه به مناطق عملیاتی و جبهه های نبرد حق علیه باطل در قالب کاروان راهیان نور خبر داد. 

بهشتی در پایان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه بسیج خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سه ویژگی برای بسیج برشمردند که عبارت است از بصیرت، اخلاص همراه با عمل و عمل به هنگام و اندازه که با روحیه بسیجی امروز می‌توانیم مشکلات را در سطح جامعه مدیریت کنیم.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.