بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد؛

تفکر بسیجی بهترین راه حل مشکلات و مسائل کشور است


خطیب جمعه موقت میبد ، حفظ ارزشها و آرمانهای نظام و انقلاب را در گرو تفکر بسیجی دانست و افزود : اگر می خواهید آرمانها ، ارزشها و مسائل اقتصادی و سیاسی کشور که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند حفظ شود باید به تفکر بسیجی تکیه کرد .

به گزارش میبد خبر، حجت الاسلام علیرضا حسنی با بیان اینکه بسیجیان در همه قشرها برای دفاع از دین خدا و مملکت به سوی جبهه ها رفتند و حماسه ها آفریدند افزود : بعد از پایان جنگ ، زمزمه هایی در کشور به گوش رسید که دیگر نیاز به بسیج نیست اما ، امام  راحل و رهبر معظم انقلاب فرمودند که بسیج همیشه باید در وسط میدان باشد .

خطیب جمعه موقت میبد ، حفظ ارزشها و آرمانهای نظام و انقلاب را در گرو تفکر بسیجی دانست و افزود : اگر می خواهید آرمانها ، ارزشها و مسائل اقتصادی و سیاسی کشور که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند حفظ شود باید به تفکر بسیجی تکیه کرد .

وی با تاکید بر اینکه با بسیج و تفکر بسیجی می توانیم در مقابل زیاده خواهی های استکبار بایستیم گفت : گاهی دیده می شود عده ای بسیجیان و کسانی که دغدغه نظام ، انقلاب ، ولایت و رهبری را دارند ؛ به افراطی گری و تندوری متهم می کنند و کسانی که بسیجیان را به افراطی گری متهم می کنند تکمیل کنندگان پروژه نفوذ دشمن هستند .

امام جمعته موقت میبد خاطرنشان کرد : اگر تا امروز دشمن پروژه فردی نفوذ را پی گیری می کرد از امروز به بعد نفوذ جریانی را شروع کرده است که بسیار خطرناک است چرا که می خواهد ذهن من و شما را نسبت به آرمانها و نظام الهی تغییر و سبک زندگی تغییر دهد.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه بسیج سن و سال نمی شناسد و در همه گروه ها تفکر بسیجی است گفت : بسیجیان تابع ولایت و رهبری اند و هرجا نیاز بدانند با همه وجود وارد میدان می شوند و با این اتهامات از میدان بیرون نخواهند رفت .

خطیب جمعه میبد خطاب به مسئولین قوای سه گانه تصریح کرد : مسئولین چه در قوه قضایئه ، مجریه و مقننه باید مواظب نفوذ دشمن باشند و نگاهشان به رهبر معظم انقلاب که دیدبان نظام است باشد که خدای ناکرده یک وقت خود از طریق چند واسطه ، عامل نفوذی دشمن نباشند .

وی در بخش دیگر از سخنان خود با تسلیت اربعین حسینی به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت : بیش از ۲۰ میلیون عاشقان سید الشهدا از بیش از ۵۰ کشور با ملیت و قومیت ها و  زبانهای مختلف به سوی کربلا در حرکتند که امیدواریم این راهپیمایی که حقیقتا قدرت نمایی اسلام و شیعه بعد از ۱۳۷۶ سال از شهادت اباعبدالله در اربعین اتفاق می افتد ؛ روز به روز خیر و برکتش برای جهان اسلام و تشیع روز افزون شود.

امام جمعه موقت میبد با گرامی داشت روز هشتم آذر روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین هم گفت : فلسطین بیش از ۶۰ سال است در چنگ یک غده سرطانی گرفتار شده است و رژیم جعلی اسرائیل هر جنایتی که می توانست تا امروز بر سر زنان و کودکان و جوانان فلسطینی آورده است.

خطیب جمعه موقت میبد با اظهار تاسف از پیدایش گروه تروریستی داعش و قرار گرفتن اسرائیل در حاشیه امن گفت : با پیدایش داعش و کوتاهی دولت های اسلامی ، رژیم جعلی اسرائیل در حاشیه امن قرار گرفته است .

وی تصریح کرد : سازمان ملل طرفدار ظالم است نه طرفدار مظلوم و صلیب سرخ جهانی این نهادهای بسیار پرسرو صدایی که در دنیا هستد در مقابل جنایات اسرائیل چشم ها و گوشهای خود را بستند .

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه در انتفاضه اخیر جوانان فلسطین بیش از یکصد نفر تا به امروز شهید و صدها فلسطینی ربوده شده اند گفت : دین ، اسلام ، قرآن ، امیرالمومنین و همه ائمه علیهم السلام فرموده اند : در مقابل ظالم نباید سقوط کرد.

خطیب جمعه موقت میبد تصریح کرد : همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند : هرچه قدر بتوانیم به مردم مظلوم فلسطین کمک می کنیم و هرکس علیه اسرائیل کاری انجام دهد یاری اش می کنیم تا شاهد ریشه کن شدن این غده سرطانی در این منطقه از جهان باشیم .

وی دهم آذر سالروز شهادت عالم مجاهد و فقیه بزرگ شهید آیت الله مدرس و روز مجلس را گرامی داشت و افزود : همانطور که معمار کبیر انقلاب فرموده اند : مجلس در راس امور است یعنی نمایندگان ملت باید مصالح اسلام و کشور و ملت را ملاحظه کنند و در مقابل هر ملاحظه ای ببینند که چه کاری به مصلحت دین و اسلام است و چه کاری به مصلحت کشور است و امور را دنبال کنند .

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه مجلس نماد دموکراسی در یک کشور است به جایگاه مهم آن در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت : در این دوره حساسیت عجیبی در سراسر کشور پیدا شده است و دشمنان نقشه می کشند افراد نفوذی در جاهای مهم این انقلاب و نظام نفوذ کنند .

خطیب جمعه میبد افزود : باید نمایندگان مجلس که نمایندگان تمام ملت بزرگ ایران هستند مواظب باشند و در مقابل زروگویی استکبار چون شهید مدرس بایستند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم استکبار و زورگو و سرمایه داری غرب بنا نیست که به این سادگی در مقابل ما کوتاه بیاید گفت : ما اگر بر انقلاب و ارزشها پافشاری می کنیم آنها در باطل خود پافشاری می کنند .

امام جمعه موقت میبد با گرامی داشت دوازدهم آذر مصادف با روز تصویب قانون اساسی گفت : سال ۵۸ و چند ماه پس از پیروزی انقلاب ، قانون اساسی کشور که میثاق خون شهدا است در این کشور به تصویب رسید .

حجت الاسلام حسنی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه قانون اساسی ما قانون مترقی ، مستحکم و هوشمندانه نوشته شده است علاج اساسی همه دردهای کشور را عمل مسئولانه و مخلصانه به قانون اساسی دانست و افزود : اگر امروز می خواهیم گره های کور این مملکت باز شود باید تمام مسئولین در هر سه قوا حقیقتا در عمل به قانون اساسی کشور پایبند باشند.




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.