بازگشت به صفحه کامل

تعهد 160 میلیارد ریالی سپاه الغدیر یزد جهت حمایت از احداث مسکن در مناطق سیل‌زده


مسئول بسیج سازندگی یزد گفت: سپاه الغدیر استان یزد باید برای ساخت 450 واحد مسکونی از 20 هزار خانه کلی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخت آن‌ها را متقبل شده است، از سه استان معین خوزستان حمایت کند.

به گزارش میبد خبر، سرهنگ مجید صادقی گفت: در زمینه ساخت منزل مسکونی برای مناطق سیل‌زده، سه استان خوزستان، البرز و فارس معین استان خوزستان شده‌اند که باید در مناطق سیل‌زده خوزستان خانه بسازند و استان یزد نیز حامی این سه استان شده است که باید برای ساخت مسکن به این سه استان کمک کند.

وی افزود: سپاه الغدیر استان یزد باید برای ساخت 450 واحد مسکونی از 20 هزار خانه کلی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخت آن‌ها را متقبل شده است، از سه استان یاد شده حمایت کند.

مسئول بسیج سازندگی یزد اظهار داشت: در همین راستا باید به ازای هر واحد، 35 میلیون تومان از خیرین در استان جمع‌آوری کنیم و به استان‌های معین بدهیم و آن‌ها جهت ساخت اقدام کنند، که در قالب طرح همبستگی ملی هر مسجد یک خانه این اعتبارات را جمع‌آوری می‌کنیم.

صادقی با بیان اینکه کار جمع‌آوری کمک خیرین مدتی است آغاز شده، تأکید کرد:  کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان یزد جهت کمک به ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده خوزستان در حال جمع‌آوری است.

وی یادآور شد: البته ما در پلدختر هم کار کردیم، هرچند لرستان جز تعهدات ما نبوده اما چون بسیجیان اعلام آمادگی کردند تعدادی را فرستادیم آنجا و همین الان هم تعدادی از بسیجیان استان یزد آنجا هستند و زیر مجموعه استان تهران و قم در حال  فعالیت و کمک‌رسانی در زمینه مرمت و ساخت هستند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.