بازگشت به صفحه کامل
روابط عمومی آموزش و پرورش یزد:

تعطیلی مدارس با تصمیم جمعی صورت می گیرد/ سلامت دانش آموزان بالاترین اهمیت را دارد


مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: سلامت دانش آموزان بالاترین اهمیت را دارد و در عین حال تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس یک تصمیم فردی نیست که تنها آموزش و پرورش در آن دخیل باشد.

به گزارش میبد خبر، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد در رابطه با روند تصمیم گیری تعطیلی مدارس، گفت: روسای آموزش و پرورش شهرستان ها، مناطق و نواحی با بررسی شرایط و بر اساس میزان بارش، دما و ... پیشنهاد تعطیلی مدارس می دهند.

محسن گلستانی فر، با بیان اینکه تصمیم برای تعطیلی مدارس در داخل استان صورت می گیرد، اذعان داشت:  این پیشنهاد به روسای شورای آموزش و پرورش که فرمانداران و استانداران را شامل می شود ارائه و پس از تصمیم گیری جمعی اعلام می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش تنها مرجع تعیین کننده تعطیلی مدارس نیست و پس از تصمیم نهایی توسط این نهاد اعلام می شود.

این مقام مسئول در رابطه با تعطیلی مقاطع دبستان شهر یزد در روز گذشته، تصریح کرد: تعطیلی روز گذشته مقاطع دبستان شهر یزد و برخی مدارس سایر شهرستان ها حدود ساعت 7 صبح قطعی شد که بلافاصله پس از آن  از طریق روابط عمومی آموزش و پرورش در رسانه ها و اخبار صبحگاهی رادیویی استان اعلام شد.

گلستانی فر در پاسخ به این سئوال که «چرا تعطیلی مدارس زودتر پیش بینی نمی شود؟» اظهار داشت: شواهد نشان می دهد پیش بینی هواشناسی خطای زیادی دارد  همانطور که پیش بینی های قابل توجهی برای بارش های روز گذشته و آبگرفتگی معابر می شد اما دیدیم که ساعت 10 صبح بارندگی تمام و آسمان صاف و آفتابی شد.

وی در پایان با بیان اینکه باید بر اساس شرایط موجود برای تعطیلی مدارس تصمیم گیری شود، گفت: سلامت دانش آموزان بالاترین اهمیت را دارد و در عین حال تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس یک تصمیم فردی  نیست که تنها آموزش و پرورش در آن دخیل باشد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.