بازگشت به صفحه کامل

تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا در شهرستان میبد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت: با تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا در شهرستان میبد، وضعیت آلایندگی شهر میبد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش میبدخبر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت: با تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا در شهرستان میبد، وضعیت آلایندگی شهر میبد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

سیدبهروز موسوی ندوشن گفت: با توجه به وضعیت نارنجی و پایداری آلایندگی طی ۴۸ ساعت گذشته و پیش بینی تداوم این وضعیت تا روز پنج شنبه مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و دبستان های شهرستان های میبد به جز بخش ندوشن برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد تصریح کرد: با تصویب کمیته اضطرار آلودگی هوا، فعالیت واحد های تولید شن و ماسه و سنگ شکن ها در کارخانجات کاشی و سرامیک تا پایان هفته متوقف و تردد هر گونه کامیون در سطح شهر ممنوع اعلام و پلیس راهوار مکلف به اعمال قانون و برخورد با وسایل نقلیه دودزا قابل رویت خواهد بود.
 
وی افزود تا پایان هفته جاری هرگونه فعالیت عمرانی شهرداری که موجب تشدید آلایندگی شودممنوع می باشد.
 
موسوی همچنین افزود: آموزش پرورش میبد مکلف است فعالیت بدنی دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان در فضای باز را کاهش دهد‌.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد اظهار امیدواری کرد طی روز پنج شنبه و جمعه از شدت آلایندگی کم و شرایط عادی و کیفیت هوای پاک در منطقه حاکم شود.
 
انتهای پیام/



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.