بازگشت به صفحه کامل
بی احتیاطی باز هم حادثه آفرید

تصادف زنجیره ای محور یزد-مهریز یک کشته و 24 مصدوم به جا گذاشت +تصاویر


یک کشته و 24 زخمی در اثر تصادف زنجیره ای در کمربندی یزد در اثر تصادف یک دستگاه مینی بوس با کامیون ده چرخ و نیز یک خودرو سواری در جاده کمربندی یزد روبروی خروجی میدان میوه تره بار یزد یک نفر کشته و 24 نفر مجروح شدند.

به گزارش میبدخبر، در اثر تصادف یک دستگاه مینی بوس با کامیون ده چرخ و نیز یک خودرو سواری در جاده کمربندی یزد روبروی خروجی میدان میوه تره بار یزد یک نفر کشته و 24 نفر مجروح شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد ، این حادثه ساعت 15 روز پنجشنبه 23  بهمن در جاده کمربندی یزد  به وقوع پیوست و پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی یزد بلافاصله شش واحد امدادی ( به استعداد هر واحدامدادی دو نفر تکنسین فوریتهای پزشکی و یک دستگاه آمبولانس ) از پایگاههای مناطق مختلف شهری و جاده ای یزد و همچنین  اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند .

براساس این گزارش در این حادثه که از نظر فوریت های پزشکی ویژه می باشد پس از عملیات تریاژ مصدومین توسط اولین کد آمبولانس115 که شش دقیقه پس از اعلام به محل رسیده بود 24  نفر از که در این حدثه مصدوم شده بودند 4 نفر از آن ها به بیمارستانهای شهید صدوقی ، فرخی و شهدای کارگر انتقال و بقیه افراد سرپایی مداوا شدند که متاسفانه یک  نفر نیز در محل جان خود را از دست داد .

سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد که در صحنه حضور داشتند از تلاش به موقع و سرعت عمل مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد و تکنسین های حاضر در این عملیات تقدیر و تشکر کردند .

منبع: یزدرسا






رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.