بازگشت به صفحه کامل
در گفتگوی رئیس بنیاد شهید میبد با میبد خبر عنوان شد:

تشریح برنامه های 22 اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید/ برگزاری همایش روز بزرگداشت شهدا


رئیس بنیاد شهید میبد در گفتگو با میبد خبر به تشریح برنامه های 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید به دستور امام پرداخت که از اهم این برنامه ها میتوان به برگزاری همایش بزرگداشت شهدا اشاره کرد...

آقای ابوالحسن دهقانی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میبد در گفتگو با خبرنگار میبد خبر از برگزاری همایش بزرگداشت شهدا در سالن کانون شهید رجایی خبر داد.

وی با بیان اینکه روز 22 اسفند ماه سالروز تاسیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستور امام خمینی (ره) است و این روز را به روز بزرگداشت شهدا در تقویم میشناسیم، برنامه های این سازمان را در روز بزگداشت شهدا تشریح کرد.

از برنامه های این روز دیدار با خانواده شهیدان کریم کارگر، قاسم چوپان و محمد شرف الدینی می باشد، لازم به ذکر است این سه شهید بزرگوار،زادروز یا تاریخ شهادت آنها در روز 22 اسفند می باشد.

دهقانی به برگزاری همایش بزرگداشت شهدا با حضور خانواده های معزز شهدا، مدیر کل بنیاد شهید استان و دیگر مسئولین شهر اشاره کرد که جمعه شب ساعت 19 در سالن کانون شهید رجایی برگزار می گردد.

از دیگر برنامه های روز 22 اسفندماه میتوان به قرائت وصیت نامه شهدا در مدارس میبد، اهدای هدایایی به ممتازین قرآنی سال میبد و هماهنگی با سازمان تبلیغات در رابطه با برگزاری سخنرانی هایی با موضوع شهید و شهادت اشاره کرد./

 

 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.