بازگشت به صفحه کامل
مدیر باشگاه مهربد میبد مطرح کرد

تحقق شعار «میبد 2020» هدف برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های مهربد و ستارگان تیم ملی+ تصاویر


مدیر باشگاه مهربد میبد گفت: با برگزاری مسابقه بین تیم های مهربد و ستارگان تیم ملی امیدواریم بتوانیم در تحقق شعار شعار «میبد 2020» گام برداریم.

مصطفی زارع در گفتگو با خبرنگار میبد خبر در خصوص برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های مهربد و ستارگان تیم ملی بیان داشت: تحقق شعار «میبد 2020» هدف برگزاری مسابقه بین تیم های مهربد و ستارگان تیم ملی می باشد. این شعار به شهر میبد با عنوان شهری نمونه و الگو با داشتن مردمانی با روحیه اخلاق مداری و احساس مسئولیت اشاره می کند.

وی افزود: در موضوع ورزش فرهنگ سازی بیشتری می تواند انجام شود و قطعاً تاثیر خیلی خوبی دارد و مردم میبد باید درهمه زمینه ها برای تحقق این شعار کمک کنند. با برگزاری این مسابقه می توانیم جاذبه های تاریخی و فرهنگ شهرستان میبد را به نقاط مختلف کشور ایران معرفی کنیم.

مدیر باشگاه مهربد با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در انعکاس و پوشش خبری این مسابقه اظهار داشت: امیدواریم با کمک همه عوامل از جمله مردم، مسئولین و اعضای باشگاه مهربد این مسابقه به بهترین نحو برگزار شود.

زارع تاکید کرد: این مسابقه یک اتفاق تاریخی است و در استان یزد تاکنون چنین مسابقه ای در این سطح برگزار نشده است.

وی در خصوص فروش بلیط این مسابقه عنوان کرد: برخی از شهروندان نسبت به قیمت بلیط مسابقه انتقاد کردند و در پاسخ باید بگوییم هزینه هایی که انجام دادیم زیاد است و باید این هزینه ها جبران شود و قیمت بلیط برای این مسابقه مناسب است.

مدیر باشگاه مهربد در مورد ورزشگاه شهید چمران محل برگزاری این مسابقه اذعان داشت: ظرفیت جایگاه ورزشگاه حدود 5 هزار 500 نفر است و تدابیر امنیتی برای هرچه بهتر برگزار شدن این بازی صورت گرفته است و تماشاچیان برای تماشای این بازی حتما بلیط به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: تماشاچیان باید فرهنگ هواداری را در این مسابقه نشان دهند و امیدواریم با فرهنگ سازی مردم و تماشاچیان شاهد مشکلات رفتاری در این مسابقه نباشیم.

زارع از مراسم قرعه کشی 40 کمک هزینه سفر به کربلا بین تماشاچیان با کمک بخش خصوصی خبر داد.

مدیر باشگاه مهربد خاطرنشان کرد: مشکلات بسیاری در ورزشگاه چمران میبد داشتیم که فکر می کردیم تا ۱۰ سال آینده هم حل نخواهد شد ولی خدا را شاکریم که این مشکلات برطرف شد و امیدواریم مردم و ورزشکاران بتوانند از امکانات این ورزشگاه استفاده لازم را ببرند. با پیگیری های فرماندار میبد مشکل آسفالت در جایگاه ورودی بازیکنان برطرف شد.

وی در پایان در خصوص تیم داوری ابراز داشت: سعی کرده ایم در این مسابقه از داوران کشوری و میبدی استفاده کنیم و داوران مسعود مرادی و سعید زارع از داوران پیشکسوت لیگ برتر کشور و احمدی داور میبدی و یک داور پیشکسوت میبدی دیگر، قضاوت این بازی را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.