بازگشت به صفحه کامل
در راستای کنترل و هدر رفت آب صورت گرفت:

تجهیز روستاها و بخش های میبد به سیستم کنترل سطح مخازن آب


در هر لحظه می توان سطح مخازن آب شیرین و بهداشتی مخازن آب را نیز کنترل کرده و این امر از طریق اتصال به اینترنت و پیام کوتاه نیز قابل کنترل و اندازه گیری می باشد.

به گزارش خبرنگار میبدخبر: در راستای کنترل و هدر رفت آب در روستاهای شهرستان میبد به خصوص در مجتمع رکن آباد و مهرآباد که هفت روستای شهرستان میبد را تامین آب می نماید، این روستاها به سیستم های کنترل سطح مخازن و پمپ های چاه مجهز گردیدند.

با این سیستم به راحتی می توان از طریق فضای مجازی و پیام کوتاه در هر لحظه سطح مخزن زمینی و هوایی مجتمع را کنترل نموده و همچنین از این طرق می توان پمپ هایی که در مدار قرار دارند را نیز به طور مرتب کنترل و اگر پمپی دچار مشکل گردید در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام نمود.

در بخش ندوشن مخازن آب شیرین و بهداشتی شهر ندوشن و روستای صدرآباد به سیستم های کنترل سطح مخازن مجهز گردیدند که با این امر مشکل تامین آب شیرین و بهداشتی این بخش نیز به طور کامل رفع گردید.

گفتنی است در هر لحظه می توان سطح مخازن آب شیرین و بهداشتی این بخش را نیز کنترل نمود و این امر از طریق اتصال به اینترنت و پیام کوتاه نیز قابل کنترل و اندازه گیری می باشد.

 

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.