بازگشت به صفحه کامل

تجمع کارگران یکی از کارخانجات کاشی میبد در اعتراض به عدم دریافت حقوق


جمعی از کارگران یکی از کارخانجات کاشی میبد در اعتراض به عقب افتادن حقوق و مزایایشان و تحقق نیافتن وعده ها مقابل فرمانداری میبد تجمع کردند.

به گزارش میبد خبر، جمعی از کارگران یکی از کارخانجات کاشی میبد در اعتراض به عدم پرداخت ۴ ماهه حقوق و مزایای خود، صبح امروز ۱۹ مهرماه در مقابل فرمانداری شهرستان میبد، دست به تجمع اعتراضی زدند.

طبق ادعای کارگران، جدا از افزایش مشکلات این کارخانه به علت ضعف مدیریت داخلی، یک هفته ای نیز می باشد که کارگران به مرخصی اجباری فرستاده شده اند و هنوز از برنامه ریزی این شرکت تولیدی جهت پاسخگویی به مطالبات بر حق آنها خبری نیست.

این کارگران جدا از اعتراض به نبود امنیت شغلی پس از سال ها کار، از نبود اولویت مدیریت اصلی کارخانه جهت تامین معیشت خود نیز شکایت داشتند و اذعان کردند که سرمایه‌گذار و مدیریت شرکت نسبت به راه اندازی کارخانه کاشی در یکی از کشورهای هم مرز شمالی اقدام کرده و اهمیتی به نیروی خود نمی دهند.

طبق اظهارات کارگران معترض، بهانه کمبود مواد اولیه و ناتوانی مدیریت کارخانه در تهیه آن در حالی است که دیگر کارخانه های تولیدی کاشی در میبد به فعالیت خود ادامه می دهند و بهانه هایی مانند اعتصاب کامیون دارها نیز تنها برای چند روز گذشته بوده در حالی که مسائل ایجاد شده، چندین ماه است که آنها را دچار مشکل کرده است.

گفتنی است در شرایط بد اقتصادی جامعه که نتیجه بی تدبیری و ضعف مدیریت دولت در کشور بوده است، افزوده شدن مشکلات عدم پرداخت چند ماهه حقوق و مزایا مشکلات بسیار زیادی را می تواند برای قشر کارگر به وجود آورد و ملزم کردن مدیران کارخانجات جهت تامین معیشت درست و به جای کارگران یکی از وظایف بخش دولتی می باشد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.