بازگشت به صفحه کامل
همزمان با 5 آذر برگزار شد؛

تجمع باشکوه بسیجیان شهرستان میبد با عنوان «شکوه مقاومت»+ تصاویر


تجمع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان میبد امروز با حضور اقشار مختلف بسیج به‌ مناسبت پنجم آذر روز بسیج مستضعفین در مصلی آیت الله اعرافی(ره) برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، همزمان با 5 آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان با عنوان حماسه "شکوه مقاومت" با استقبال پرشور اقشار مختلف بسیج و مسئولین شهرستان در مصلی آیت الله اعرافی(ره) برگزار شد.

دکتر احمد علی زارع  کارشناس مسائل سیاسی با تبریک پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل با بیان اینکه بسیج مایه اقتدار و افتخار نظام اسلامی ایران است اظهار داشت: بسیج هدیه عرشی و الهی  به مردم ایران در پرتو انقلاب اسلامی است.

وی بسیج را نماد حضور در صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: بسیج به معنای فرمان ولایت، کوه استوار، مقاومت و پایداری است.

رئیس مجمع اساتید استان بسیج را الگویی کارآمد و نماد ذوالفقار حضرت علی(ع) دانست و خاطر نشان کرد: تاریخ ایران گواه بر این است که هر گاه بسیج در صحنه بوده، پیروزی و موفقیت بدست آمده و در بحران‌های مختلف بسیج سرآمد پیروزی است.

دکتر زارع با اشاره به اینکه بسیج و سپاه پاسداران ایران در کشورهای مورد تعرض گروه‌های تکفیری مانند داعش در عراق و سوریه حماسه آفریدند افزود: بسیج در مقابله با گروه‌های تکفیری نشان داد که تنها راه موفقیت تفکر و جهاد بسیجی است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های دفاعی، امنیتی، فرهنگی سیاسی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد تصریح کرد: بسیج، آینده، شعار و  ادامه راه و مسیر انقلاب اسلامی ایران است.

دکتر زارع با بیان اینکه روح و تفکر بسیجی در تمامی مردم شهرستان متبلور است خاطر نشان کرد: بسیجیان و مردم ولایتمدار میبد امروز در 5 آذر سالروز تشکیل بسیج با حضور حماسی در این مراسم، از خود شکوه و جلال که نماد بسیج در ایران است نشان دادند.

در پایان این مراسم از قهرمانان و مدال آوران بسیجی شهرستان در المپیاد ورزشی بسیج و محلات تقدیر شد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 1.0 stars out of 5.