بازگشت به صفحه کامل
به مناسبت 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره)

تجلیل از خانواده های کارکنان و بازنشستگان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد


خانواده های کارکنان کمیته امداد باید به خود افتخار کنند که فردی ازخانواده آنها در نهادی کار می کند که وظیفه او خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه است.

به مناسبت سی و ششمین سالگرد تاسیس کمیته امداد حضرت امام(ره)، طی مراسمی از خانواده های کارکنان و بازنشستگان  کمیته امداد میبد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، همزمان با  سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، طی مراسمی با حضور " حسین فلاح" فرماندار و مسوولین کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان از خانواده های بازنشستگان و کارکنان کمیته امداد شهرستان تجلیل شد.

" حسین زین الدینی "مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد در ابتدای این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار شهرستان در این مراسم و همچنین خانواده  های کارکنان و بازنشستگان کمیته امداد میبد،هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل و تبجیل از خانواده های کارکنان و بازنشستگان آن نهاد و همچنین ارتباط هر چه  بیشتر امدادگران و خانواده های آنان با یکدیگر عنوان کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری اینگونه نشست ها بتوانیم با ایجاد همدلی بین کارکنان و همچنین خانواده های آنها بعنوان پشتوانه های امدادگران در سنگر خانواده، در راستای خدمت رسانی به محرومان گامهای موثرتر و محکم تری برداریم.

"زین الدینی" در ادامه خاطرنشان کرد:  خانواده های بازنشستگان ذخایر این نهاد مقدس هستند و لازم است امدادگران از تجربیات و اندوخته های سی ساله  همکاران بازنشسته بهره مند شوند.

وی با اشاره به 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد حضرت امام(ره) گفت: این روز یادآور به بار نشستن شجره طیبه نهادی است که به دست پیرجماران غرس شد تا ثمره آن، رهاوردی برای محرومان و نیازمندان باشد.

در ادامه مراسم " فلاح " فرماندار شهرستان نیز ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: با توجه به شرایط کاری کارکنان کمیته امداد، این گونه برنامه ها می تواند باعث تقویت و انگیزش و ارتقاء روحیه نشاط و شادابی کارکنان در راستای خدمت به محرومان شود، ضمن آنکه خانواده های کارکنان نیز نقش مهمی در افزایش این روحیه می توانند داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: خانواده های کارکنان کمیته امداد باید به خود افتخار کنند که فردی ازخانواده آنها در نهادی کار می کند که وظیفه او خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه است.

این مراسم با اجرای برنامه های شاد و متنوع ادامه یافت و در خاتمه با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، از چند تن از بازنشستگان اخیر کمیته امداد میبد، قدردانی بعمل آمد.

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.