بازگشت به صفحه کامل
با حضور یحیی زاده

تجلیل از اساتید و هنرآموزان برتر خوشنویسی در میبد


همزمان با هفته خوشنویسی از سوی انجمن خوشنویسان شهرستان میبد و بنیاد میبدی مراسم تجلیل از خوشنویسان برتر با حضور نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام یحیی زاده با اشاره به اهمیت هنر خوشنویسی و ارتباط نزدیک آن با هنراسلامی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی موظف است از  تمامی هنرهای اسلامی و بالاخص هنر خوشنویسی حمایت کند و بهایی بیش از این برای آن در نظر بگیرد.

در ادامه سید علیرضا افخمی رئیس انجمن خوشنویسان میبد ضمن تبریک هفته خوشنویسی به هنرمندان و هنرجویان فعال در این عرصه ضمن ارائه گزارش عملکرد این انجمن گفت: انجمن خوشنویسان میبد با داشتن 12 فارغ التحصیل ممتاز بعد از مرکز استان بالاترین آمار را داراست. در تابستان امسال 316 هنرآموز خوشنویسی در  25 کلاس 13 مرکز آموزش دیدند. از دیگر اقدامات انجام شده از سوی این انجمن اجرای زنده 50 هنرمند خوشنویس در لیالی قدر، شرکت هنرمندان در جشنواره خوشنویسی رضوی یزد می باشد. وی با بیان اینکه اغلب هنرجویان خوشنویسی، خردسال می باشند از والدین خواست تا فرزندان خود را از همان دوران کودکی با این هنر اسلامی آشنا سازند.

همچنین در پایان از اساتید و هنرآموزان برتر و ممتاز تجلیل شد.

   



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.