بازگشت به صفحه کامل
به همت بانوی خیر میبدی؛

بیمارستان میبد مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی شد+ تصاویر


به همت بانوی خیر میبدی آزمایشگاه بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد به دستگاه‌های پیشرفته تشخیصی طبی آزمایشگاهی مجهز شد.

به گزارش میبد خبر، ذبیح الله برجسته مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد در این زمینه بیان داشت: با توجه به کمبود یک سری از دستگاههای آزمایشگاهی انجام برخی از آزمایش ها زمانبر بوده و حتی برخی از آزمایش ها به دلیل کمبود تجهیزات در مراکز آزمایشگاهی و بیمارستانهای دیگر صورت می گرفت که باعث برخی مشکلات برای مراجعه کنندگان بود.

وی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات دانشگاه برای خرید تجهیزات آزمایشگاه این موضوع با خانم فاطمه آخوندی نسب بانوی خیر میبدی مطرح شد که با تامین هزینه 430 میلیون تومانی توسط وی موفق به خرید تجهیزات و دستگاههای آزمایشگاهی پیشرفته برای خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مراجعین شده و عمده آزمایشاتی که مورد نیاز مردم شهرستان بود در این آزمایشگاه انجام شود.

برجسته در مورد دستگاههای خریداری شده اظهار داشت: با این کمک خیری آزمایشگاه بیمارستان میبد مجهز به دستگاههای اتوآنالایزر bs480، سانتریفیوژ آزمایشگاهی HETTICH، دستگاههای پاتولوژی (tissue processing) و (pfm microtom)، میکروسکوپ پیشرفته و Esx اتوماتیک therma شد.

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد در مورد این آزمایشگاه ابراز داشت: آزمايشگاه بيمارستان با بهره گيري از پيشرفته ترين و مدرن ترين امكانات و تجهيزات آزمايشگاهي آماده ارائه خدمات تشخيصي به كليه مراجعين سرپايي و بستري در طول شبانه روز و در اسرع وقت مي باشد.  آزمايش هاي موجود براساس سطوح مختلف روتين - تخصصي و فوق تخصصي طبقه بندي و در بخش هاي مختلف راه اندازي شده است و براي انجام آنها با به كار گيري كليه مواد مصرفي استاندارد در اندازه گيري تست هاي ايمونولوژي، هورموني و در بخش بيوشيمي استفاده مي شود. 

وی در ادامه افزود: بخش مرکزی آزمایشگاه واقع در بلوار بسیج از ساعت 7 صبح تا ساعت 12 آماده گرفتن آزمایش می باشد  و از ساعت 2 تا 7 بعد از ظهر جواب دهی صورت می گیرد و بخش اورژانس واقع در داخل بیمارستان  به صورت شبانه روزی پاسخگوی بیماران محترم می باشد   و در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن جواب ازمایشات اورژانسی را می دهد.

برجسته در پایان ضمن تقدیر از تمامی خیرینی که در حوزه سلامت گام بر می دارند، تصریح داشت: امیدواریم با حمایتهای خیرین محترم بتوانیم گام‌های بزرگ و برجسته‌ای در راستای خدمت‌ رسانی به مردم در حوزه بهداشت و سلامت برداریم.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.