بازگشت به صفحه کامل
همزمان با آغاز بازگشایی مدارس و مهدهای کودک؛

بیش از 800 کودک میبدی راهی مهدهای کودک شدند+ تصاویر


همزمان با آغاز بازگشایی مدارس و مهدهای کودک بیش از 800 کودک میبدی راهی مهدهای کودک شدند.

سید محسن فلاح در حاشیه آغاز فعالیت مهدهای کودک در سال تحصیلی جدید در گفتگو با خبرنگار میبد خبر، با تاکید بر امر آموزش مهارت های اجتماعی و زندگی به کودکان بیان داشت: خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی کانون تولد و رشد کودک است و بخش مهمی از آموزه های شخصیتی، فکری و مهارتی از سوی نهاد خانواده در کودک بنیان گذاشته می شود و رعایت اصول تربیتی و حقوق کودکان پیوند عمیقی با نوع نگرش خانواده ها دارد.

وی متقارن شدن ماه مهررا با ایام سوگواری سالار شهیدان بسیار باارزش دانست و خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین نقش مربیان مهدهای کودک اهمیّت دادن به فرهنگ عاشورایی و برانگیختن شور حسینی در کودکان است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میبد با اشاره به فعالیت 29 مهد کودک تحت پوشش این اداره در شهرستان اظهار داشت: بیش از 800 کودک در این مهدها فعالیت آموزشی و پرورشی خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: از مجموع این مهدها 21 مهد شهری و 8 روستا مهد هستند که برنامه یک وعده غذای گرم امسال نیز در روستا مهدهای شهرستان اجرایی می شود.

فلاح با بیان اینکه بر اساس رعایت و رسیدن به کیفیت مطلوب کلیه مهدهای کودک در سطح شهرستان یک، دو و سه ستاره هستند، گفت: در شهرستان میبد یک روستا مهد و مهد کودک شهری سه ستاره، 7 روستا مهد و 6 مهد شهری دو ستاره و 14 مهد شهری نیز تک ستاره هستند که میزان شهریه ها نیز بر اساس تعرفه مشخص و رتبه بندی مهدها تعیین می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میبد در پایان تصریح داشت: نظارت در این مهدها اعم از بحث ساختمان، مسایل بهداشتی و آموزش بر عهده کارشناسان این اداره است.

در این مراسم ساختمان جدید مهد کودک بشری با 6 کلاس آموزشی و ظرفیت 70 کودک افتتاح شد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.