بازگشت به صفحه کامل
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت یزد:

بیش از 47 هزار یزدی در سال گذشته عازم عتبات شدند


مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت:در ایام نوروز هزار و 600 نفر از زائرین یزدی در قالب 40 کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام می شوند که از این تعداد 16 کاروان هوایی و 24 کاروان زمینی هستند.

به گزارش میبد خبر، سیدعلی محمد حسینی‌پور اظهار داشت: اعزام کاروان‌ به عتبات عالیات در ایام نوروز از ۲4 اسفند ماه 97 آغاز شده و تا 9 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این ایام هزار و 600 نفر از زائرین یزدی در قالب 40 کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام می شوند که از این تعداد 16 کاروان هوایی و 24 کاروان زمینی هستند.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: یزد و میبد به ترتیب بیشترین آمار اعزام زائران به عتبات عالیات را در ایام نوروز 98 به خود اختصاص داده‌اند.

وی در خصوص آمار حضور زائرین یزدی در عتبات عالیات در سال گذشته گفت: در سال گذشته 279 کاروان از استان یزد به عتبات عالیات اعزام شدند که پنج هزار و 699 نفر در قالب 145 کاروان زمینی و پنج هزار و 76 نفر نیز از طریق هوایی به کشور عراق سفر کرده‌اند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت یزد ادامه داد: همچنین 36 هزار و 767 نفر نیز در ایام اربعین ویزای کشور عراق را دریافت کردند که از این رو در مجموع 47 هزار و 542 نفر از استان یزد در سال گذشته به عتبات و عالیات سفر کرده اند.

حسینی‌پور اذعان داشت: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در تابستان، بیشترین اعزام کاروان ها به عتبات از نیمه تیرماه تا پایان شهریور ماه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.