بازگشت به صفحه کامل
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد:

بیش از 150 تن میوه تنظیم بازار شب عید در میبد توزیع می‌شود/ عرضه کالاهای اساسی شب عید به نرخ مصوب در بازار


رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد از توزیع 155 تن میوه و کالاهای اساسی با قیمت مصوب در بازار خبر داد.

صدر پور کوثری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میبد در گفتگو با خبرنگار  میبد خبر با اشاره به آخرین وضعیت تنظیم بازار اقلام اساسی در ایام پایانی سال بیان داشت: جهاد کشاورزی میبد برای تعادل بخشی قیمت اقلام اساسی و برقراری تساوی میان عرضه و تقاضا اقدام به تامین و توزیع کالاهای اساسی در مجموعه ای از فروشگاههای شهر کرده است.

وی با بیان اینکه این اقلام با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار مهیا و توزیع می‌شود، افزود: در این راستا 20 تن مرغ منجمد با قیمت شش هزار و 200 تومان، هزار و 250 کیلو گوشت گوساله برزیلی و 4 تن گوشت گوسفندی گرم استرالیایی باکیفیت به قیمت 33 هزار 500 تومان بصورت لاشه و 37 هزار و 500 تومان بصورت بسته بندی ران و ماهیچه در مراکز فروش سطح شهر عرضه می شود. گوشت های گرم بصورت هفتگی توزیع می شود.

پورکوثری در رابطه با عرضه تخم مرغ اظهار داشت: 5 تن تخم مرغ جهت تنظیم قیمت به صورت شانه ای 12 هزار تومان در بازار عرضه شده که یک تن نیز در روزهای دیگر در سطح فروشگاهها توزیع و به مردم عرضه خواهد شد.

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میبد از توزیع 34 تن برنج با نرخ مصوب در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: در این زمینه 6 تن برنج تایلندی با قیمت هر کیلو سه هزار و 900 تومان، 14 تن برنج هندی دانه کوتاه با قیمت هر کیلو دو هزار و 600 تومان و 14 تن برنج هندی دانه بلند با قیمت هر کیلو پنج هزار و 600 تومان در بازار توزیع می شود.

عبدالرسول بناء رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد از توزیع بیش از 150 تن میوه شب عید در میبد خبر داد و اظهار داشت: در این راستا 120 تن پرتغال جیرفت و 35 تن سید درختی ارومیه در خواست داده شده که این اقلام از 23 اسفند ماه در شهرستان و در مراکز فروش عرضه می شود.

وی ادامه داد: این میوه ها 15 درصد زیر قیمت بازار در اختیار مردم قرار گرفته و در این راستا بر توزیع مطلوب میوه ها و قیمت فروش آنها نظارت و بازرسی صورت می گیرد.

بناء یادآورشد: سال گذشته نیز 122 تن سیب و پرتغال در سطح شهرستان توزیع شد.

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میبد در ادامه سخنان خود بیان داشت: توزیع این میزان کالاهای اساسی و میوه موجب تنظیم بازار شب عید و عرضه کالاهای مرغوب به شهروندان می شود. 

پورکوثری در پایان خاطر نشان ساخت: دستگاه های اجرایی ذیربط بر روند توزیع و عرضه مناسب و به موقع میوه و کالاهای اساسی شب عید به طور دقیق و مستمر نظارت داشته و زمینه تامین مایحتاج شهروندان در آستانه سال جدید را فراهم کنند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.