بازگشت به صفحه کامل
مدیرعامل جامعه معلولان شهرستان میبد:

بیش از ۲۱۰۰ نفر معلول در میبد سکونت دارند/ آمادگی جامعه معلولان برای دریافت و توزیع گوسفند قربانی


مدیرعامل جامعه معلولان شهرستان میبد گفت: برای بیش از 2100 نفر معلول در شهرستان میبد پرونده تشکیل شده که از این تعداد حدود 10 درصد غیربومی هستند.

به گزارش میبد خبر به نقل از نارین خبر، غلامحسین فلاح اظهار مدیرعامل جامعه معلولان شهرستان میبد بیان داشت: جامعه معلولان شهرستان میبد در سال ۱۳۷۸ با هدف حمایت از معلولان شهرستان تشکیل و راه‌اندازی شده است.

وی در این رابطه افزود: در حال حاضر برای بیش از ۲۱۰۰ نفر معلول در شهرستان میبد پرونده تشکیل شده است که از این تعداد حدود ۱۰ درصد غیربومی هستند.

فلاح با بیان این که یکی از اهداف جامعه معلولان شهرستان، ارائه خدمات به نیازمندان تحت پوشش می‌باشد تصریح کرد: خیران و شهروندان نیکوکار می توانند با ارائه کمک‌های خیری بصورت نقدی و غیرنقدی، در ثواب حمایت از این قشر نیازمند سهیم شوند.

مدیرعامل جامعه معلولان شهرستان میبد گفت: با توجه به احتیاج این مرکز به لوازم توانبخشی از قبیل عصا، واکر، ویلچر، تخت، ساکشن، تشک مواج  و غیره آمادگی داریم اقلام مورد نظر را به صورت نو و دست دوم از شهروندان دریافت کنیم و به افراد نیازمند تحویل دهیم.

وی با توجه به فرارسیدن عید سعید قربان اظهار داشت: جامعه معلولان شهرستان در آستانه عید سعید قربان آمادگی دارد، نذورات و گوسفند قربانی که توسط مردم نیکوکار ذبح می‌شود را تحویل گرفته و بین معلولان نیازمند و خانواده‌های آنها توزیع نماید.

مدیرعامل جامعه معلولان شهرستان میبد در پایان شماره حساب ۶۰۳۳۴۹ بانک کشاورزی شهرستان میبد را برای حمایت های نقدی مردم خیر و نیکوکار اعلام کرد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.