بازگشت به صفحه کامل

بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان میبد


مجمع عالی بسیج شهرستان میبد با برگزاری نشستی با موضوعات محوری در مباحث اقتصادی، فرهنگی ، ارتقاء معنویت جامعه ، افزایش سطح علمی و .... بیانیه ذیل را صادر کرده است.

به گزارش میبد خبر، مجمع عالی بسیج شهرستان میبد بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرده است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ را شاکریم که حیات ما را در زمانی قرار داد تا در سایه ارزشهای اسلامی و انسانی که امام (ره) آن را بنیان نمود و شهیدان با نثار خون خود موجب بالندگی آن شدند زندگی شرافتمندانه ای داشته باشیم .در زمانی که اکثر کشورهای منطقه درگیر جنگ و نزاع بوده و امنیت آنها به مخاطره افتاده است ایران اسلامی سرافراز و قدرتمند و با کمترین حاشیه ناامنی به عنوان بزرگترین قدرت منطقه چشم جهانیان را به خود معطوف داشته و آنها را مبهوت نموده است.ما این افتخار را هدیه ای الهی در پرتو رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت ایشان و از خودگذشتگی و شهادت طلبی جوانان و غیورمردانی می دانیم که در آن سوی مرزها به مقابله با دشمن زبون برخاسته اند. 
هم اکنون که که به لطف خدا توفیق حاصل شد تا دومین مجمع عالی بسیج در سال 95 را برگزار نمائیم ضمن تقدیر و تشکر از همـه عزیزانی که با حضـور خود زینت بخش این مجلس و محفل شده اند و با تشکـر از مسئولین محتـرم شهرستان خصوصا ریاست محترم مجمع حضرت آیت ا... اعرافی ، اقشار ،کارگروهها ،نخبگان، فرماندهان محترم حوزه ها و پایگاههای مقاومت و ... نکاتی چند را متذکر می شویم.
1-انقلاب اسلامی ایران در طول حدود چهار دهـه که از شکوفایی آن می گـذرد خاری در چشم دشمنان داخلـی و خارجـی محسوب شده و همواره با دشمنی های قدرتهای بزرگ و کشورهای منطقه روبرو بوده است .آنها تلاش نموده اند تا با هر وسیله ممکن انقلاب اسلامی که هم اکنون مرزهای جغرافیایی را در نوردیـده و آثار و برکات آن را مستضعفان جهان تجربه کرده انـد در چشم جهانیان به عنوان یک کشور ناقض حقوق بشر معرفی کنند در صورتـی که خود بیشترین جنایات و نسل کشی ها را در جهان مرتکب می شوند و با ایجاد و مسلح نمودن گروههای تکفیـری هر روز به بهانـه های مختلف مردمـان بی گناه را به خاک و خون می کشند.
2-امام بزرگوار امریکا را به عنـوان شیطان بزرگ یاد کرده و بارها و بارها رابطه ایران و امریکا را زیان بار دانستـه و از آن نهـی نموده است اما متاسفانه امروز در داخل کشور حتی کسانی که روزی خود را از یاران صمیمی امام می دانستند به این سخـن امام پشت پا زده و رابطه با امریکا را از ضروریات می دانند .در مذاکرات برجام رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها فرمودند که من به این مذاکرات خوشبین نیستم اما عده ای بر این تصمیم خود پافشاری نموده و بر سر میز مذاکره نشسته و به دشمن لبخند زدند و باعث شدنـد تا دسترنج سالها تلاش و کوشش دانشمندان هسته ای که با خون سرخشان رنگین شده بود با سیمان پرگردد و جالب اینکه عـده ای در داخل ،سرمست از این سرافکنـدگی، علم پیـروزی را برافراشتـه و خود را پیـروز میدان معرفـی کرده و به پاس این باصطلاح پیروزی مجلس جشن و سرور به پا کردند اما از آنجا که خداوند همیشه یار مظلومان است  زمان زیادی از این شادیهای کاذب نگذشته بود که مجلس نمایندگان امریکا تحریم های ایران را ده سال دیگـر تمدیـد کرد تا آنها که برجام را فتح الفتـوح می- دانستند به سادگی خود و شیطنت دشمن پی برده و با دستپاچگی سیاستهای جدید امریکا را نقض برجام معرفی کنند و بـه ظاهر در صدد مقابلـه با آن بر آمدنـد.ما بسیجیان انقلاب اسلامـی اعلام می داریـم که هرگونه حرکتـی خارج از دستورات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب صورت بگیرد توسط هر فردی که باشد محکوم بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد انقلابی که خون بیش از دویست هزار شهید به پای آن ریخته شده توسط عده ای معلوم الحال از مسیر اسلامی  و الهی خارج شده و ارزشهـای اصیل انقلاب پایمال و لگد کوب شود.
3-داعش و گروههای تکفیری و تروریستی که دست پرورده قدرتهای بزرگ هستند و در کشورهای همسایه جولان می دهنـد هدفی جز نابودی جمهوری اسلامی ایران ندارند و حضور آنها در همسایگی ما به همین بهانه است اما همانگونـه که قبـلا بیان گردید با درایت و برنامه ریزی به موقع مسئولان کشور همه آنها در آنسوی مرزها زمینگیر شدند و انشاا... به لطف و یاری خدا بزودی زود طومار آنها در هم پیچیده خواهد شد و اربابان آنها رسوا ی خاص و عام خواهند گردید. ما نیز به سهم خـود اعلام می داریم از هر گونه کمکی که برای دفاع از دین و میهن لازم بوده دریغ نداشته و آماده ایم تا در دفاع از حرم ائمه معصومین (ع) و زینب کبری (ع) با جان و مال خود به مقابله با دشمن برخیزیم و در این راه گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون خود خواهیم ایستاد.
4-آنچه مسلم است دشمن هرگز دست از دشمنی خود بر نخواهد داشت و از هر گزینه ای برای مقابله با انقلاب استفاده خواهد کرد امروز که گزینه نظامی قدرت لازم را برای مقابله با نظام ندارد دشمن با تهاجم فرهنگی قصد زمینگیر کردن انقلاب را دارد که اگر مسئولین و مردم ما غفلت کنند چـه بسا دشمـن در این میـدان پیروز گردد امـروز جوانان ما آماج تیـرهای زهرآگیـن  دشمنان قسم خورده انقلاب هستنـد که آسیبهای ناشی از آن می تواند اصالت انقلاب را خدشه دار کنـد یکی از راههایی کـه دشمن به آن رو آورده است ایجاد شبهات در افکار و عقاید جوانان ما است  که از طریق سایتـها و شبکه های مجـازی مختلف چون سیلی بنیان کن قلب و دل جوانان ما را نشانه رفته است که اگر پاسخ مناسبی از سوی متولیان امور دریافت ندارند چـه بسا که باعث سستی عقیده آنها شده و آنها را به اسلام و انقلاب بی تفاوت نماید.
5- یکی از موضوعاتی که متاسفانه امروز به فراوانی یافت می شود و شهر و محله ما هم از این قاعده مستثنی نیست  و روز به روز به آمار و ارقام آن اضافه میشود موضوع طلاق است  که در بین خیلـی از خانواده ها یک موضوع عـادی و کـم اهمیت بـه حساب می آید .امروزه بسیاری از ازدواجهایی که صورت می گیرد بدون تحقیق و بررسی  و گاهی با یک تماس و پیامک و یا یک ارتباط خیابانی بوده و همانطور که اینگونه ازدواجها به این آسانی صورت می گیرد طلاق اینگونه پیوندهـا هم به سادگـی رقم می خورد. طلاق به عنوان یک آسیب اجتماعی جامعه امروزی ،خطری جدی بوده و بچه های طلاق هم مطمئنا استعداد بیشتری برای پذیرش بسیاری از ناهنجاری های جامعـه را خواهنـد داشت لذا لازم است مسئولیـن امر در این زمینـه جدیت بیشتری نموده و با ارائه راهکارهای مناسب با این پدیده مقابله کنند.
در پایان ضمن تشکر مجدد از همه حاضرین اعلام می نمائیم سپاه و بسیج آمادگی دارد تا از انجام هـر گونه اقدامی کـه جهت رشد و اعتلای ارزشهای انقلاب اسلامی و یا کاهش ناهنجاریهای اجتماعی در توان دارد مضایقه نکرده و انشاا... همیشه در خط ولایت و گوش به فرمان ولی امر مسلمین فرمانـده معظـم کل قوا حضـرت آیت ا... العظمـی امام خامنه ای آماده فداکـاری و جانفشانی خواهد بود..
                                                                                                                          والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته 
                                                                                                                                                                    مجمع عالی بسیج شهرستان میبد
انتهای پیام/
                                    
 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.