بازگشت به صفحه کامل

بیانیه فرمانده سپاه میبد به مناسبت روز پاسدار و میلاد حضرت سیدالشهدا(ع)


فرمانده سپاه میبد گفت: اطمینان می دهم در کنارتان و پیشاپیش مدافعان سلامت، حافظان و پاسداران امنیت جانی و سلامت تان خواهیم بود

به گزارش میبدخبر، متن پیام مصطفی بهشتی فرمانده سپاه میبد به شرح ذیل می باشد:

بسم رب الحسین
مردم شریف شهرستان میبد
باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد و درود بی پایان بر روان پاک شهدا و امام راحل(ره) و تبریک عیاد شعبانیه
مفتخریم در این روز مقدس که مزین به نام نامی پاسدار حریم قرآن حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می باشد اعلام کنیم:
فرزندان سبزپوش شما، لباس خادمی مردم را از شهیدان سبز اندیش سرخ جامه به ارث برده اند و تا حادثه و مرارتی در رگ های جامعه می دود سر از پانشناخته و به حول و قوه الهی عرصه های متنوع تکلیف را یکی پس از دیگری فتح می کنند.
روزی در میدان دفاع از حرم آل الله حاج قاسم وار می درخشند، زمانی دیگر راهی اردوهای جهادی و محرومیت زدایی می شوند و علیه سیل و زلزله و حوادث طبیعی دیگر، چون رعد می غرند و چون سرو می ایستند حاج عبدالله والی گونه. روزگاری دیگر، عرصه های امنیتی و اجتماعی را از رخنه دشمنان در امان می دارند حاج حسین همدانی وار.
و اما این روزها که ویروس منحوس کرونا آزمونی دیگر و در جبهه سلامت پیش روی آحاد ملت و از جمله خادمان جان بر کف شما، پاسداران و بسیجیان عاشورایی نهاده است حاشا که عرصه را خالی کنیم و به کنج سلامت و عافیت پناه ببریم.
متواضعانه به عنوان فرمانده سپاه میبد، خاصه در ایامی که عزادار رحلت شهادت گونه مجاهد خستگی ناپذیر و جانباز سرافراز کم نظیر سردار حاج حبیب برزگری(طاب ثراه) هستیم، به شما مردمان حماسه ساز اطمینان می دهم در کنارتان و پیشاپیش مدافعان سلامت، حافظان و پاسداران امنیت جانی و سلامت تان خواهیم بود.
بحمدالله در این ایام اقدامات جهادگران عرصه سلامت در ایجاد نقاهتگاهی فراتر از انتظار، پاکسازی معابر و راه اندازی کارگاه های تولید اقلام بهداشتی و پیشگیرانه از این بلای نامبارک قدم های کوچکی در برابر عظمت شما مردمان لایق بهترین ها، برداشته شده و از پا نخواهیم نشست تا شکست کرونا را با سلاح علم و ایمان، توسل و دعا و نیز رعایت توصیه های بهداشتی که امروز شرعا و عرفا بر همگان واجب است به فتح دیگری تبدیل کنیم . ان شاالله. در این راه ملتمس دعای خیر شهروندان غیور شهرمان هستیم.
انه ولی التوفیق
سرهنگ دوم پاسدار مصطفی بهشتی فیروزآبادی




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.