بازگشت به صفحه کامل
سایت مرحوم یحیی زاده منتشر کرد:

بیانیه خانواده مرحوم یحیی زاده در حمایت از حجت الاسلام والمسلمین روانبخش


امیدواریم مردم شریف با انتخاب نامزد منتخب ائتلاف اصول گرایان جناب حجت الاسلام والمسلمین روانبخش (که مرحوم یحیی زاده نیز در تمام دوره های انتخابات نامزد منتخب این جریان بودند)به تقویت جریان انقلابی ومردم گرا کمک نمایند.

به گزارش "میبدخبر" سایت فرهنگی حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدجلال یحیی زاده بیانیه حمایت خانواده محترم آن مرحوم را از حجت الاسلام روانبخش به شرح زیر منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان های تفت ومیبد

بار دیگر ملت ایران در معرض آزمون خطیر انتخابات قرارگرفته است امیدواریم با حضور پرشور و گسترده شما مردم این دو شهرستان در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری به کارنامه پر افتخار وانقلابی منطقه مان بیافزایید.

به عنوان خانواده مرحوم یحیی زاده، ضمن تقدیر وتشکر از شما که در انتخابات سه دوره گذشته مجلس شورای اسلامی با حضور حماسی و بصیرت انقلابی خود نماینده ای دلسوز، پرکار، موفق، مخلص وساده زیست را به مجلس شورای اسلامی فرستادید، انتظار داریم در انتخاب نماینده جدید این حوزه انتخابیه بدون تاثیر از اموری همچون شهر گرایی، محله گرایی یا طایفه گرایی، حب وبغض های شخصی، گرایش های جناحی و… نامزد اصلح را برگزینید.

در این میان نظر روحانیت آگاه منطقه، خانواده های شهدا و ایثار گران و نیروهای خدوم، مخلص و ارزشی که در انتخابات های گذشته با نیت های پاک در ستاد مرحوم یحیی زاده فعال بودند می تواند راهنمای خوبی جهت گزینش اصلح باشد.

از این رو ما نیز، ضمن تقدیر وتشکر از جناب آقای دکتر میر محمدی که با اعلام انصراف خود به همگرایی بیش از پیش جریان ارزشی کمک نمودند و با درخواست تاسی به این اقدام نیکو توسط دیگر عزیزان نامزدی که دل در گرو تقویت بیش ازپیش این جریان دارند، امیدواریم مردم شریف با انتخاب نامزد منتخب ائتلاف اصول گرایان جناب حجت الاسلام والمسلمین روانبخش (که مرحوم یحیی زاده نیز در تمام دوره های انتخابات نامزد منتخب این جریان بودند)به تقویت جریان انقلابی ومردم گرا کمک نمایند .

از خداوند متعال خواهانیم به حق صدیقه کبری (سلام الله علیها) ملت شریف ایران و مردم منطقه ما را در انتخابات پیش رو سرافراز و روسفید فرماید و پیشاپیش از نامزد منتخب مردم منطقه می خواهیم با الگوگیری از سیره و منش مرحوم یحیی زاده، ادامه دهنده صراط مستقیم ولایتمداری، مردمداری، پرکاری و ساده زیستی باشند.

 خانواده مرحوم یحیی زاده ۴ اسفند ۹۴




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 1.5 stars out of 5.