بازگشت به صفحه کامل


بیانیه تبریک و تشکر حجت الاسلام و المسلمین دکتر قاسم روانبخش


حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش کاندیدای اصولگرای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفت و میبد بیانیه ای به شرح ذیل مرقوم داشته اند:

به گزارش خبرنگار سایت "برج نیوز" حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش کاندیدای اصولگرای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفت و میبد بیانیه ای به شرح ذیل مرقوم داشته اند:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستانهای تفت و میبد

سلام علیکم

حضور حماسی شما در عرصه جهاد سیاسی که با عطر فاطمی همراه بود را ارج می نهیم. بی شک حضور حداکثری شما در پای صندوقهای رای برگ زرین دیگری است که در پرونده قطور مجاهدت های شما ثبت خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک به منتخب شما برادرم دکتر کمال دهقانی، از همه برادران و خواهرانی که خالصانه در ستاد انتخاباتی کوشیدند و اخلاق اسلامی را به نمایش گذاشتند و همچون مجاهدان عرصه جهاد، صبر و مقاومت پیشه کردند و اندکی از مسیر حق و قانون منحرف نشدند تشکر میکنم و به یکایک آنها تبریک می گویم.

امیدوارم منتخب شما که خود را یک اصولگرا میداند در مسیر اسلام و راه نورانی ولایت و خدمت به مردم گام بردارد و به وعده های داده شده جامه عمل بپوشد بی شک دعای خالصانه مردم منطقه بهترین توشه راهشان خواهد بود.

قاسم روانبخش

۸اسفند ۹۴




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.