بازگشت به صفحه کامل
در تجلیل از خدمات پرستاران؛

بوستان پرستاران میبد به مساحت ۲۵ هکتار ساخته می شود


شهردار میبد از ساخت بوستانی به مساحت ۲۵ هکتار در منطقه شمس‌آباد به نام پرستاران و با هدف تجلیل از زحمات آنها در پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش میبد خبر، علیرضا نقوی روز پنجشنبه در حاشیه آغاز هفته منابع طبیعی و درختکاری ( ۱۵ الی ۲۱ اسفند) به خبرنگاران گفت: بر اساس مواد قانونی در کمیسیون ماده هفت شهرداری‌ها مبنی بر حفظ درختان و باغ های شهری در هر مکانی که ضرورت قطع درخت برای توسعه فضای شهری باشد، درآمد حاصل از عوارض آن صرف توسعه توسعه فضای سبز شهری می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که شهروندان در توسعه فضای سبز که حکم ریه‌ برای انسان را دارند کوشا باشند و بوستان پرستاران نیز از محل این عوارض توسعه‌ می‌بابد.

وی در ادامه به اختصاص یک میلیارد ریال بر اساس مصوبه شهرداری و شورای شهر 

برای اهدا به بیمارستان میبد برای خرید و تامین تجهیزات پزشکی با هدف حمایت از سلامت شهروندان و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

همچنین فرماندار میبد گفت: اهمیت به کاشت درخت از قدیم تا به حال جزئی از فرهنگ ایرانی - اسلامی ماست که با هم آمیخته شده است .

حسین  فلاح افزود: امروز تجلیل از حماسه پرستاران ،پزشکان و کارکنان بیمارستان ها نه به صورت نمادین بلکه با کاشت ۱۰ تا ۱۵ اصله نهال توسط هر نفر در چند مکان انجام شد.

ایرنا
انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.