بازگشت به صفحه کامل
سردار فتوحی در جمع بسیجیان شهرستان میبد:

بسیج مظهر اقتدار، پایداری و توانمندی داخلی است+ تصاویر


سردار فتوحی در مراسم حس گمنامی و در جمع بسیجیان شهرستان میبد بیان داشت: باید از ظرفیت بالقوه بسیج در عرصه‌های مختلف و حل مشکلات جامعه استفاده کرد.

به گزارش میبد خبر، مراسم حس گمنامی شهرستان میبد با حضور بسیجیان و پاسداران این شهرستان و با سخنرانی سردار اکبر فتوحی در سالن شهدای بسیج برگزار شد.

در این مراسم سردار فتوحی ضمن تبریک پایان کار داعش توسط جبهه مقاومت و گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: برخی کشورها می‌خواستند کشورهای منطقه و جمهوری اسلامی ایران را وادار کنند که در مقابل تروریست‌ها کوتاه بیاید و تسلیم شود اما این اتفاق نیفتاد و ایران و مردم منطقه پیروز میدان بودند.

وی افزود: کاری که نیروی قدس سپاه و مردم کشورهای عراق و سوریه برای دفاع از سرزمین‌شان انجام دادند، کار بزرگی بود و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب هم طوری بود که ایشان با قدرت ایستادند که این قابل قدردانی است. ما امروز مدیون خون شهدای مدافع حرم و کسانی که مقابل این شیطنت‌ها ایستادند، هستیم.

سردار فتوحی اظهار داشت: بسیجیان قهرمان در طول هشت سال دفاع مقدس با قدرت و عزت در برابر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و امروز هم بر حسب نیازها این ایستادگی با قوت و درایت وجود خواهد داشت.

وی درباره خصلتهای بسیجی عنوان کرد: از جمله خصلتهای ذاتی بسیجیان، ایثارگری و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های الهی و انقلابی است که تمام این کارها را بسیجیان برای رضای خداوند متعال انجام می‌دهند.

فرمانده سابق سپاه الفدیر یزد اظهار داشت: توطئه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در برهه کنونی در جنگ نرم و فعالیت های فرهنگی متمرکز شده و بدون شک باید با بصیرت و هوشیاری در برابر این توطئه ها مقاومت کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران و بسیجیان با قدرت گوش به فرمان مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف حضور دارند و اجاره سوء استفاده به دشمنان و حامیان آنها نمی دهند و با بینش و بصیرت از نظام خود دفاع می کنند.

سردار فتوحی در مورد شهدا ابراز داشت:شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم کشورمان با نثار جان خود و با الگوگیری از مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع)، موجب حفظ و احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) شدند، بطوری که عزت و اقتدار امروز ملت ایران در عرصه‌های مختلف به خاطر ثمره خون شهدا است و ما باید از آنها در تمامی مراحل زندگی درس گرفته و الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اخلاصی که شهدا از آن برخوردار بودند، گفت: شهدا افرادی همانند همین نسل امروز بودند و جوانان نباید فکر کنند که این افراد یک طیف جداگانه‌ای در جامعه بودند.

فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: همانطوری که جوانان امروز زندگی می‌کنند و شوخی‌ها و برنامه‌های سالم و مفرح دارند، شهدا هم در زمان خود با دوستانشان به شوخی می‌پرداختند.

سردار فتوحی در پایان اذعان داشت: امروز مدیریت جامعه ما باید با تفکر بسیجی باشد چرا که با تفکر بسیجی است که باید به سمت مدیریت جهادی حرکت کرد. بسیج نهادی است که باید غبار محرومیت از چهره محرومان و مظلومان پاک کند و پرچمدار محرومیت‌زدایی در کشور باشد.

سلسله جلسات «حس گمنامی» به همت مجمع عاشقان بقیع شهرستان میبد و با روایتگری رزمندگان دفاع مقدس هر هفته، چهارشنبه شب ها در سالن بسیج  این شهرستان برگزار می شود.

این مراسم با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان هرهفته میزبان جمع قابل توجهی از جوانان، دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار جامعه میبد می باشد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.