بازگشت به صفحه کامل
فرمانده بسیج سپاه ناحیه میبد:

بسیج مایه یأس دشمنان و امید دوستان انقلاب است


فرمانده بسیج سپاه ناحیه میبد در جمع بسیجیان گردان امام علی(ع) گفت: قدرت عظیم بسیج مایه تقویت روحیه اسلامی، مایوس کردن دشمن و جلوگیری از تحرکات آن است.

به گزارش میبد خبر، سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی‌فیروزآبادی ظهر امروز در جمع بسیجیان گردان امام علی(ع) بیان داشت: در شرایط کنونی که دشمن به شدت از توسعه قدرت جمهوری اسلامی ایران احساس خطر کرده و با هر دست و پا زدنی به دنبال اعمال مواضع تهاجمی‎تر علیه کشورمان است و با استفاده از ابزارهایی مانند تحریم تحقق اهداف شوم خود را دنبال می‎کند.

وی افزود: آمریکا به عنوان دشمن شماره یک کشور و ملت ایران می‎کوشد با ایجاد یک سری محدودیت‎ها و تحریم‎ها اهداف و نیات خبیثانه خود را علیه جمهوری اسلامی ایران اجرایی کند.

بهشتی‌ اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ثابت کرده‎اند که آمادگی دفاع از کیان انقلاب را در همه عرصه‎ها و صحنه‎ها دارند، همانگونه که حضور مقتدرانه آنان برای دشمنان یأس‎آفرین و برای دوستان انقلاب اسلامی امیدآفرین است.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه میبد گفت: رزمایش تمرین تاکتیکی گردان امام علی (ع) با هدف مایوس کردن و جلوگیری از تحرکات دشمن، تقویت روحیه انقلابی و حمایت مردم از نظام و نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار می‎شود.

وی در پایان تصریح داشت: توجه به آمادگی و حفظ توان رزمی و نظامی  قشرهای مختلف بسیجی برای  حضور در صحنه های مختلف و نقش آفرینی در مواقع حساس و مقابله با تهدیدات یکی از ضروریات های مهم در برنامه های بسیج است.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.