بازگشت به صفحه کامل

برگزاری کارگاه آموزشی اصول رونق در کسب و کار در میبد


ترغیب مسلمانان به کسب و کار، منع مسلمین از مفاسد اقتصادی هچون ربا، احتکار و غش در معامله و اهتمام درجهت اشتغال مسلمین در سیره پیامبر اسلام(ص) از اهمیت خاصی برخوردار است.
کارگاه آموزشی تحت عنوان" اصول رونق در کسب و کار" برای مجریان طرحهای خوداشتغالی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبدخبر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، به منظور آشنایی مجریان طرح های خودکفایی این نهاد با مهارتهای کارآفرینی، مفاهیم بودجه بندی، نکات مهم در زمان رکود و همچنین افزایش انگیزه کسب و کار، افزایش اعتماد به نفس در خصوص مسائل مالی و همسو بودن اهداف مورد نظر با مفهوم اقتصاد مقاومتی، کارگاه آموزشی تحت عنوان "اصول رونق درکسب و کار" برای یکصد نفر از مجریان طرحهای خود اشتغالی کمیته امداد حضرت امام(ره)، در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد برگزار گردید.

کلاس امداد (1)

در این کارگاه آموزشی سرکار خانم "برهانی" کارشناس ارشد روانشناسی صنعتی وسازمانی، مهرورزی، ملایمت، عفو و گذشت، مساوات، عبادت و پارسایی، صدق و گفتار و امانت داری را از ویژکیهای زندگی اجتماعی و اقتصادی پیامبر گرامی اسلام(ص) برشمرد و افزود: ترغیب مسلمانان به کسب و کار، منع مسلمین از مفاسد اقتصادی هچون ربا، احتکار و غش در معامله و اهتمام درجهت اشتغال مسلمین در سیره پیامبر اسلام(ص) از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در ادامه پس از جویا شدن نظر حاضرین در مورد اصول رونق در کسب و کار، به توضیح اصولی چون خود باوری و اعتماد به نفس، خلاقیت و نوآوری، تلاش و پشتکار، درس گرفتن ازشکست ها، مثبت اندیشی، هدف گرایی وگسترش مشتری مداری پرداخت و یادآور شد: تقویت مهارت حل مشکل یا حل مسئله به جای شانه خالی کردن در برابر مشکلات و نیز افزایش اعتماد به نفس و مقاومت در برابر ناکامیها و درس گرفتن از شکستها و موفقیتهای قبلی و پرهیز از ناامیدی از جمله مواردی است که مجریان مشاغل باید به آن توجه جدی داشته باشند.

"برهانی" ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی، مجریان طرحهای خودکفایی را به تلاش برای رونق در کسب و کار و اشتغالزایی برای آحاد جامعه و پیشرفت و استقلال کشور عزیزمان ایران تشویق نمود.

کلاس امداد (2)

 

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.