بازگشت به صفحه کامل

برگزاری پویش مردمی «هر ورقش دفتری است» در یزد


پویش مردمی «هر ورقش دفتری است» در یزد در حال برگزاری است.

به گزارش میبد خبر، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: پویش مردمی «هر ورقش دفتری است» از 15 مهرماه تا 20 مهرماه سال جاری از ساعت 7 صبح الی 19 از پایگاه‌های مستقر در سطح شهر یزد برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این پویش با همکاری شهرداری یزد، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صداوسیمای مرکز یزد و اداره کل آموزش‌وپرورش استان باهدف جمع‌آوری کاغذهای استفاده‌شده یا بلااستفاده و باطله از شهروندان یزدی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی به‌منظور تهیه نوشت‌افزار برای دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است.

حمیدرضا رحیمدل افزود: 10 پایگاه در شهر یزد برای این امر فعال هستند. این پایگاه‌ها در میدان شهید بهشتی «ابتدای خیابان شهید رجایی»، میدان امام حسین(ع)، میدان امام علی(ع)، میدان شهدای محراب، میدان انقلاب واقع در بلوار ولیعصر(عج) امام شهر، میدان ولایت آزادشهر، میدان آزادی، صفائیه«بلوار دانشگاه» جنب بوستان پهلوان یزدی، چهارراه امیرچقماق و میدان مسکن و شهرسازی برپا شده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با این اقدام شایسته، کمک  شایانی به حفظ پاکیزگی شهرمان کنیم و از قطع بی‌رویه درختان تا حد زیادی جلوگیری کنیم.

رحیمدل ادامه داد: کاغذهای جمع آوری شده به‌صورت قطعی پس از بازیافت و تبدیل دوباره به کاغذ جدید به دست مردم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: امیدواریم همشریان عزیز در این اقدام خداپسندانه مانند همیشه پیشتاز باشند و همکاری لازم را با فعالین در این راستا به کار ببندند.

انتهای پیام/

یزد رسا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.