بازگشت به صفحه کامل

برگزاری مراسم تجلیل از خدمات ۲۰ ساله آیت الله اعرافی


دومین همایش نخبگان میبدی مقیم یزد، امسال با حضور نخبگان کشوری و استانی در تالار آدینه تهران  برگزار خواهد شد. دبیر این همایش در گفتگو با خبرنگار "میبدما"، با اعلام این خبر افزود: گردهمایی امسال با عنوان "تجلیل از خدمات ۲۰ ساله آیت الله اعرافی در حوزه، دانشگاه، استان یزد و جهان اسلام" جمعه این هفته از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۱  برگزار خواهد شد.  سجاد کلانتر گفت: در همایش امسال از کلیه نخبگان استان یزد و شوراهای مختلف یزدی ها و دیگر شهرستان های استان برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده است و همایش امسال مختص به میبدی ها نخواهد بود. وی افزود: از شخصیت های برجسته ملی برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده است. وی خاطرنشان ساخت: مکان برگزاری این مراسم تهران، بزرگراه آبشناسان(نیایش غرب)، کنارگذر ستاری، خیابان شقایق، کوچه دهم، مجتمع آدینه می باشد و بدینوسیله از کلیه یزدیها و میبدیهای مقیم تهران دعوت می کنیم که در این مراسم با شکوه حضور یابند.

دومین همایش نخبگان میبدی مقیم یزد، امسال با حضور نخبگان کشوری و استانی در تالار آدینه تهران  برگزار خواهد شد.

دبیر این همایش در گفتگو با خبرنگار "میبدما"، با اعلام این خبر افزود: گردهمایی امسال با عنوان "تجلیل از خدمات ۲۰ ساله آیت الله اعرافی در حوزه، دانشگاه، استان یزد و جهان اسلام" جمعه این هفته از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۱  برگزار خواهد شد.

104799_645

 سجاد کلانتر گفت: در همایش امسال از کلیه نخبگان استان یزد و شوراهای مختلف یزدی ها و دیگر شهرستان های استان برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده است و همایش امسال مختص به میبدی ها نخواهد بود.

وی افزود: از شخصیت های برجسته ملی برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده است.

وی خاطرنشان ساخت: مکان برگزاری این مراسم تهران، بزرگراه آبشناسان(نیایش غرب)، کنارگذر ستاری، خیابان شقایق، کوچه دهم، مجتمع آدینه می باشد و بدینوسیله از کلیه یزدیها و میبدیهای مقیم تهران دعوت می کنیم که در این مراسم با شکوه حضور یابند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.