بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد:

برجام چه گلی به سر ملت زد که وارد مذاکره تازه ای شویم/ مشکلات کشور با نگاه بیرونی حل نمی‌شود/ مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ارتباط ناگسستنی خود را با انقلاب ، امام و رهبری نشان می دهند


امام جمعه موقت میبد بیان داشت: به حول و قوه الهی مردم با وجود همه سختی ها و مشکلات در راه دفاع از انقلاب و نظام و پاسداری از خون شهدا با حضور پر شور و گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن دنیا را به تعجب وا خواهند داشت.

به گزارش میبد خبر، حجت الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته میبد با گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل بیان داشت: در ششم بهمن سال 60 مردم مومن و انقلابی شهرستان آمل برای دفاع از ارزش های انقلاب و باورهای دینی در مقابله با تحرکات اتحادیه کمونیست های ایران، دلیرانه و شجاعانه مقاومت و حماسه ای بی بدیل خلق کردند. 

وی افزود: حماسه ششم بهمن آمل برای همیشه جاودانه باقی خواهد ماند ، زیرا نام و یاد آن در وصیت نامه سیاسی - الهی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آمده است. 

امام جمعه موقت میبد در مورد توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان  مستند ساز ابراز داشت: در ساخت مستند ها جهت گیری انقلابی، هوشمندی در مقابل جنگ نرم دشمن، نقد منصفانه، استفاده از زبان هنر و توکل و اعتماد به خدا را سر لوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران اظهار داشت: در آستانه این سفر لفاظی هایی از سمت وی شنیده شده که گفته برای مذاکره در بحث موشکی به ایران می رویم. البته دستگاه دیپلماسی و برخی مسئولین جواب این سخنان را دادند ولی انتظار داشتیم پاسخ محکمتری به حرفها داده یا لااقل سفر وی را به تاخیر بیندازند و اعلام می کردند دو سال از تصویب برجام گذشته همه وعده های داده شده از طرف ایران را نقد گرفتید و وعده های نسیه دادید با این برجام در این دو سال چه گلی بر سر ملت زدید که هروز بازی جدیدی به راه می اندازید. 

وی ادامه داد: هنوز قصه برجام و فوایدی که قرار بود نصیب ملت شود ایران بهره ای نبرده به تازگی دوباره صحبت از مذاکره جدید درباره توان موشکی و دفاعی ایران است. رهبری و مردم قاطعانه اعلام داشته اند که توان موشکی و قدرت دفاعی ما با هیچ کشوری قابل مذاکره نیست و روز به روز نیروهای نظامی ما باید بر توان خود بیافزایند و ان شاالله این آرزو را که بخواهند ما را محدود کنند به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت میبد ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اذعان داشت: باید واقعیتهای انقلاب و دستاوردهای آن بویژه برای قشر نوجوان و جوان تبیین شود و عوامل پیشبرد انقلاب از نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برای مردم و جوانان بازگو شود.

وی با اشاره به اینکه مردم در تمام صحنه ها حضور داشته و از این انقلاب و نظام دفاع کرده اند، به مسئولین گفت: امروز نوبت مسئولین است که با تبعیت از رهبری در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش کرده و نگاهشان به غرب نباشد چرا که از آنها چیزی به جز دشمنی بر نمی آید و با تکیه بر نیروهای داخلی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند.

حجت الاسلام حسنی فضازی مجازی را قتلگاه نسل جوان عنوان داشت و اظهار کرد: ما مخالف استفاده از فضای مجازی نیستیم بلکه این فضا باید کنترل شده باشد و اختیار آن بدست دشمنان نباشد. در ماجرای آشوبهای اخیر مشاهده شد با توجه به اینکه عده ای از مردم که در حقشان کوتاهی شده و درخواست های به حقی داشتند و زمانی که دیدند صدایشان به گوش کسی نمی رسد تجمعی اعتراضی داشتند تا مشکلاتشان به گوش مسئولین برسد متاسفانه مشاهده شد دشمنان از همین فضای مجازی استفاده کرده و با به راه انداختن آشوبها صدماتی را به کشور زدند.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سالهای گذشته شاهد حضور پر شور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستیم، ابراز داشت: مسئولین امسال نیز مشاهده خواهند کرد که به حول و قوه الهی مردم با توجه به اینکه از دست برخی از آنها گلایه دارند و با وجود همه سختی ها و مشکلات در راه دفاع از انقلاب و نظام و پاسداری از خون شهدا با حضور پر شور و گسترده خود در راهپیمایی روز22 بهمن دنیا را به تعجب وا خواهند داشت.

حجت الاسلام حسنی در بخش پایانی سخنان خود در مورد تجاوز دولت ترکیه به خاک سوریه اظهار داشت: دولتمردان ترکیه مواظب تجزیه سوریه باشند و در دام آمریکا و اسرائیل نیفتند و برای دولت سوریه ارزش قائل باشند تا مشکلی در منطقه بوجود نیاید.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.