بازگشت به صفحه کامل
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد:

برای پیروزی در «جنگ» فرهنگی، باید بسیج را وارد میدان نبرد کنیم/ برگزاری بیش از 200 برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس


امیر فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، به بیان جزییات و کیفیت برگزاری بیش از 200 برنامه ی هفته دفاع مقدس در میبد پرداخت.

به گزارش میبد خبر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در این نشست، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از همه اصحاب رسانه، مسئولین و دست اندرکاران خواست که هفته ی دفاع مقدس و ارزش های شهدا را زنده نگه داشته تا بتوانیم در روز محشر سرمان را جلوی شهدا بالا نگه داریم. وی گفت: ما مدیون زحمات ایثارگران و بویژه خانواده های معظم شهدا هستیم و اگر امروز به مقام و منسبی رسیدیم و می توانیم اینجا پشت میز بنشینیم، از جانفشانی ها و از خودگذشتگی های شهدای ماست.

فلاح با اشاره به سی و پنجمین سال حمله عراق به ایران، اذعان داشت: ما هشت سال جنگ کردیم و چیزی جز افتخار نصیبمان نشد و اینکه امروز میبینیم دشمنان جز رجز خوانی کاری نمی توانند بکنند و جرات حمله به کشورمان را ندارند، همه از دست آوردهای دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه میبد با ابراز گلایه از برخی اختلافات جناحی در جامعه گفت: خدا نیامرزد کسانی که این جناح های سیاسی را در مملکت بوجود آورده، ما را به جان هم انداختند و در لابلای این جناح بازی ها ما خیلی از ارزش ها و آرمان های انقلاب را فراموش کردیم.

امیر فلاح، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با موضوع تهاجم فرهنگی، گفت: رهبر انقلاب فرمودند که ما در عرصه نظامی و سیاسی و اقتصادی مشکلی احساس نمیکنیم ولی در عرصه فرهنگی در حال جنگ هستیم.

وی به کار بردن کلمه ی «جنگ» در رابطه با موضوع فرهنگی از طرف رهبر انقلاب را نشانگر آن دانست که این جنگ نیز همان رزمنده های 8 سال دفاع مقدس را میطبد، وی ادامه داد: این یک جنگ تمام عیار است و همانطور که اگر بسیج نبود مطمئنا در 8 سال جنگ و فتنه 88 شکست می خوردیم، برای حفظ جبهه فرهنگی،  بازهم بسیج باید وارد عرصه شود،وی همچنین گفت: برای پیروزی باز هم نیاز به کسانی همچون شهید علمدارها و علم الهدی ها داریم، باز هم باید حسین فهمیده های 13 ساله وارد عرصه شوند تا این جنگ را پیروز به سرانجام برسانیم.

در ادامه این نشت، دبیر ستاد هفته دفاع مقدس، از برگزاری بیش از 200 برنامه در این هفته خبر داد و به بیان جزییات برگزاری این برنامه ها پرداخت.

اهم برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان میبد را در ذیل می توانیم بخوانیم:

  • سه شنبه 31 شهریور ماه، رژه نیروهای مسلح شهرستان میبد
  • چهارشنبه یکم مهرماه، برگزاری دعای عرفه و حضور منسجم بسیجیان در این مراسم روحانی، برگزاری شب شعر و خاطره
  • پنج شنبه دوم مهرماه، غباروبی گلزار شهدای شهرستان با حضور مسئولین نظامی و انتظامی
  • جمعه سوم مهرماه، پیاده روی بزرگ خانوادگی از امامزاده سید صدرالدین قنبر تا مصلای آیت الله اعرافی(ره)
  • شنبه چهارم مهرماه، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی شهرستان در پادگان نبی اکرم(ص)
  • دوشنبه پنجم مهرماه، رزمایش گروه های آمربه معروف گردانهای کوثر میبد با رویکرد امربه معروف و نهی از منکر لسانی در سطح خیابان امام
  • سه شنبه ششم مهرماه، همایش بزرگ پیشکسوتان جهاد و شهادت و فرماندهان جبهه و جنگ

ساعت و نحوه برگزاری و کیفیت این برنامه ها متعاقبا در میبد خبر منتشر خواهد شد.




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.