بازگشت به صفحه کامل
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد:

برای پروژه‌های عمرانی اشتغال‌ زا اعتبارات بلا عوض در نظر گرفته شده است


دکتر محمدیارمند مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد از تعدادی از پروژه‌های عمرانی و گردشگری روستاهای بخش بفروئیه بازدید کرد.

به گزارش میبد خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، آسیاب آبی و رودخانه بوم کنی بیده و روستای بوم گردی مرور بخشی از این پروژه‌ها بودند.

دکتر محمد یارمند مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در حاشیه این بازدید از اختصاص اعتبارات عمرانی بلاعوض به پروژه‌های اشتغال‌زا خبرداد و گفت: خوشبختانه سیاستی که در پیش است تخصیص اعتبارات عمرانی بلاعوض به پروژه‌هایی که جنبه اشتغال‌زایی به همراه داشته باشد وجود دارد و ما سعی می‌کنیم برای پروژه‌های گردشگری و به‌خصوص خانه‌های بوم گردی اعتبارات خاص و بلاعوضی را در نظر بگیریم.

یارمند افزود: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی خوبی در سطح روستاها به‌ویژه روستاهای شهرستان میبد در حال شکل‌گیری است.

دکتر یارمند بابیان اینکه جهت‌گیری این پروژه‌ها عموماً اشتغال است افزود: اکثر روستاهای استان به‌ویژه روستاهای شهرستان میبد دارای ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی است و با توجه به قدمت و فرهنگ اصیلی که در این روستاها جریان دارد؛ رنگ و بوی گردشگری دارند.

وی گفت: در روستاهای میبد زیرساخت‌های گردشگری و مکان‌های باارزش گردشگری در حال مرمت و بازسازی است که ازجمله می‌شود به آسیاب آبی، حمام‌های قدیمی و خانه‌های بوم گردی اشاره کرد که با اعتبارات خوبی با مشارکت میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری و دهیاری‌ها در حال شکل‌گیری است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری افزود: امیدواریم امسال این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد و زمینه اشتغال و شناسایی هویت و اصالت مردم اصیل شهرستان میبد را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.