بازگشت به صفحه کامل
مدیر شبکه جهانی ولایت:

بخش انگیسی شبکه ماهواره ای ولایت راه اندازی می شود


مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: ماهانه بیش از ۱۳۰ هزار دلار هزینه اجاره ماهواره پرداخت می‌شود و در تدارک ایجاد شبکه انگلیسی‌ زبان شبکه جهانی ولایت هستیم.

به گزارش "میبدخبر"،به نقل ازخبرگزاری شبستان: آیت‌الله سید محمد حسینی قزوینی ظهر جمعه (12 شهریور) در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی با اشاره به اهمیت رسانه گفت: برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) باید در گسترش رسانه بکوشیم که در این خصوص با مراجع عظام تقلید نیز رایزنی شده است.

وی گفت: شبکه جهانی ولایت دارای شورای عالی سیاست گذاری است که در راس این شورا نیز آیت الله مکارم شیرازی هستند و از بزرگانی همچون آیت‌الله طبسی، آیت الله حسینی بوشهری، حجت‌الاسلام مبلغی، حجت‌الاسلام ربانی، آیت‌الله اعرافی و.... بهره می گیریم.

مدیر شبکه جهانی ولایت ادامه داد: 12 گروه علمی اعم از مهدویت، پاسخ به شبهات، تاریخ سیره، تقریب مذاهب، اخلاق تربیت و... در شبکه جهانی ولایت فعالیت دارند.

آیت الله حسینی قزوینی بیان داشت: در این شبکه مسائل و مباحث مورد نیاز روز با مشورت فعالان و نخبگان بیان می شود و از نظرات علما و مراجع نیز همواره استفاده می کنیم.

وی گفت: این شبکه همواره از علمای تراز اول اهل سنت داخلی و خارجی استفاده می کند و تلاش می کند تا روشنگری کرده و اهداف دشمن را بیان کند.

مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: شبکه های فارسی زبان توسط وهابیت علیه شیعه به وجود آمده که در تلاش هستند هتاکی بر علیه شیعه کنند که این هتاکی ها و هجمه ها در طول 14 قرن نمونه نداشته است.

وی افزود: این شبکه های معاند هدف خود را براندازی نظام جمهوری اسلامی عنوان می کند و شبکه ‌های ضد شیعی  با تحریک اهل تسنن ایران تلاش دارند، اختلاف و تفرقه را دامن بزنند.

آیت الله حسینی قزوینی گفت: برنامه های شبکه جهانی ولایت در پنج قاره و به زبان های عربی و فارسی ارائه می شود که البته برخی نیز مخالف آن بوده و با پارازیت و اختلال می کوشند حقایق به گوش مخاطبان نرسد.

وی گفت: ماهانه بیش از 130 هزار دلار هزینه اجاره ماهواره پرداخت می‌شود و در تدارک ایجاد شبکه انگلیسی‌ زبان شبکه جهانی ولایت هستیم.

مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: که تاکنون 60 درصد  مقدمات شبکه انگیسی زبان فراهم‌شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال این شبکه راه اندازی شود.

پایان پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.