بازگشت به صفحه کامل
مدیر حوزه های علمیه کشور:

بخشی از گرفتاری های کشور ناشی از جهالت عده‌ای مسئولین است


مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: موج سختی ها و گرفتاری های کشور که برخی طبیعی و بخشی ناشی از جهالت عده ای از مسئولین و توطئه های دشمنان می باشد نباید دستاوردهای عظیم انقلاب را مغفول و منسی قرار دهد.

به گزارش میبدخبر، آیت‌الله علیرضا اعرافی در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان میبد با اشاره به در پیش بودن حماسه بزرگ 9 دی بیان داشت: در این ایام با حضور حماسی مردم و بسیج توطئه‌های خصمانه دشمنان نقش بر آب شد.

وی افزود: 9 دی مناسبت بسیار مهم و اثر گذاری در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید حضور با بصیرت ملت و بسیج را در آن صحنه گرامی داشت.

مدیر حوزه های علمیه کشور ضمن تقدیر از اقدامات بسیج که با دستان خالی ولی با همت بلند و اراده ای قوی صورت گرفته، ابراز داشت: در 40 سالگی انقلاب اسلامی ما باید شاهد بسیج پر توان و قدرتمند برای نیل به اهداف بلند انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل باشیم.

آیت الله اعرافی در ادامه سخنان خود در خصوص رازهای پیشرفت افراد و جامعه اظهار داشت: داشتن هدف درست، صحیح و بلند مدت، همت بلند و انگیزه سرشار در مسیر اهداف بلند و آرمان های والا، داشتن  برنامه و خط مشی های درست و نقشه راه و مقاومت از نکات کلیدی و محورهای اساسی پیشرفت افراد و جامعه می باشد.

وی با بیان اینکه بسیج باید مظهر عناصر فوق باشد، اذعان داشت: بسیج باید شفاف کننده حقیقت انقلاب، صیانت کننده از آن و منتقل کننده این حقیقت به نسل های بعد باشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک خط نو، راه جدید و آرمانی بزرگ را پیش روی بشر گذاشته است، تصریح داشت: این آرمان بزرگ نباید در کشاکش حوادث گم شود و وظیفه ماست تا در 40 سالگی انقلاب در قالب های مختلف دستاوردهای انقلاب را در داخل و خارج از کشور به همه بشناسانیم.

وی با بیان اینکه موج سختی ها و گرفتاری های کشور برخی طبیعی و برخی به خاطر جهالت عده ای از مسئولین و توطئه های دشمنان می باشد، عنوان کرد: در این حوادث نباید دستاوردهای عظیم انقلاب مغفول بماند و بسیج باید از این دستاوردها صیانت کند.

آیت الله اعرافی با اشاره به این موضوع که نگاهی راهبردی، آسیب شناسانه و ارتقا محور به بسیج باید وجود داشته باشد، خاطرنشان ساخت: آسیب های اجتماعی و حل مشکلات اجتماعی یکی از مسایل مهم در جامعه است. بسیج باید درصدد حل مشکلات جامعه و در خدمت مردم باشد و در این راستا ظرفیت های قانونی را بشناسد و از آن نهایت بهره را ببرد.

وی اشاره به ظرفیت عظیم مردمی داشت و گفت: باید این ظرفیت ها را بدرستی شناخت و از آن بهره برد. بسیج شهرستان میبد در این زمینه طرح تهیه کند و اصول، ضوابط و مسیر را مشخص کند تا در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح و مصوب شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه پیشرفت‌های شهرستان میبد پس از پیروزی انقلاب اسلامی باید تبیین شود، تصریح داشت: همه ادارات و نهادهای شهرستان میبد برای تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های شهرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اهتمام ورزند.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه برنامه های 40 سالگی انقلاب اسلامی متناسب با اوضاع و احوال جامعه باشد، گفت: توجه به مسایل هنری بسیار مهم است. هنر مشروع و درست انقلابی تاثیر بسیاری بر جامعه خواهد داشت و در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تبیین هنرمندانه دستاوردهای عظیم انقلاب برای نسل‌ امروز جامعه امری ضروریست.

وی در پایان با بیان اینکه بسیج باید در تراز نیازها و عصر جدید باشد، اظهار داشت: به لطف خدا بسیج از مرزهای کشور بیرون رفته و ان شاءالله تفکر بسیجی به «نقطه رهایی» جریان مستضعفین جهان تبدیل شود.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.