بازگشت به صفحه کامل
سردار قربانی؛

باید چشم از برجام و قدرت‌های بیگانه برداشته شود


سردار قربانی گفت: باید چشم‌مان را از قدرت‌ها ببندیم، چشم‌مان را از برجام ببندیم. چشم‌مان به خدای‌مان باشد، به مردم خودمان باشد.

به گزارش میبد خبر، سردار مرتضی قربانی در گفت وگو با خبرنگار یزدرسا گفت: ما در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب قرار داریم. دهه اول انقلاب مصادف بود با تهاجمات ضدانقلاب و همه ابرقدرت‌ها به کشور و جنگ تحمیلی 8 ساله که به ملت شریف ایران تحمیل شد. ملت مقاوم و صبور ایران با عزت و صلابت در مقابل همه فشارها و همه خباثت های دنیای کفر ایستاد و برگ زرینی دیگری برای عزت اسلام و مسلمین و ایران رقم زد.

وی افزود: در جنگ تحمیلی 8 ساله همه قدرت‌ها آمدند و الحمدلله همه شکست خوردند. از چی شکست خوردند؟ از همین شهدا، از همین امثال حسین فیض‌ها. شهدای عزیز یزد، اردکان و تیپ الغدیر و حماسه‌آفرینانی که از سراسر کشور اسلامی‌مان به سمت جبهه‌ها گسیل شدند.

فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در هریک از دهه‌های دوم و سوم و چهارم انقلاب با مشکلات و گرفتاری‌های خاص خودش مواجه بودیم. همه ما و به ویژه جوانان عزیز باید همچون زمان جنگ گوش به فرمان ولی امر و مقتدای خودمان امام خامنه‌ای باشیم و باید دست از شعار دادن و دست از اینکه بترسیم از دشمن و دست از اینکه چشم‌مان به برجام و برجام‌ها باشد برداریم.

قربانی تأکید کرد: باید به خدای تبارک و تعالی متکی باشیم و از او یاری بجوییم. اگر ما در 8 سال جنگ با 60 تا کشور جنگیدیم و پیروز شدیم، این در واقع قدرت خدا بود که به نمایش گذاشته شد و امروز نیز اگر بخواهیم در صحنه‌ی اقتصاد و فرهنگ با صلابت بدرخشیم و این کشور امام زمان(عج) که مملو از معادن و مخازن زیرزمینی است را ان‌شاالله در صدر قدرت اقتصادی قرار بدهیم باید شعار را کنار بگذاریم.

وی ادامه داد: باید چشم‌مان را از قدرت‌ها ببندیم، چشم‌مان را از برجام ببندیم. چشم‌مان به خدای‌مان باشد، به مردم خودمان باشد، به جوانان عزیزمان باشد، به بازوان توانمند کارگران و کارکنان‌مان باشد.

قربانی خاطرنشان کرد: وقتی خالصانه در مقابل دشمنان اسلام می‌ایستیم و خالصانه برای عزت مردم و برای عزت اسلام و کشور کار و تلاش می‌کنیم او خودش ما را تأمین می‌کند چرا که او ما را کافی است. خداوند به ما نگاه می‌کند و هر چقدر که میزان خدمات و زحمات‌مان بالا باشد میزان کمک خداوند چند برابر افزوده خواهد شد.

وی تأکید کرد: همه ما باید در رکاب ولایت فقیه و زیر پرچم ولایت فقیه ادامه دهنده راه شهدا باشیم و از دشمنان و از این هارت و پورت‌هایی که بعضا ترامپ و امثال او می‌کنند نترسیم. ما باید در مقابل قدرت پوشالی امریکا و آن قدرت‌هایی که همراهش هستند با صلابت بایستیم تا خداوند به برکت صبر و مقاومت و کار و تلاش، ملت ما را پیروز و سربلند کند.

قربانی به مناسبت شهادت سردار فیض هم گفت: سردار رشید اسلام حسین فیض یکی از سرداران سرآمد بود که فیض این سردار بزرگوار به جمیع خانواده شهدا و رزمندگان و به جمیع فرماندهان رسیده بود.

وی تصریح کرد: خداوند به ایشان روحیه و صلابتی داده بود که هم در جنگ خوب درخشید و هم اینکه بعد از آن در همه صحنه‌ها حضور پیدا کرد و خدمات خودش را تا آن وقتی که جان در بدن داشت به منصه ظهور رساند. امیدواریم مردم و جوانان ما و شیعیان امیرالمؤمنین از این سردارن، از این شهدا و از این فرماندهان درس بگیرند و نگذارند خدای ناکرده کشور اسلامی به دست بیگانگان تضعیف شود.

این فرمانده دفاع مقدس در رابطه با توطئه های دشمنان در قبال مردم ایران یادآور شد: آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر نمی‌توانند با ما بجنگند و جنگ‌شان را کردند؛ ولی اختلاف‌اندازی و دو دوستگی و تضعیف مردم و بی‌اراده کردن مردم از اهداف آمریکا است.

قربانی با بیان اینکه باید با حضور و با وحدت و برادری دشمنان را به خاک ذلت بنشانیم، گفت: محور فرمایشات رهبر انقلاب توجه به تجربیات قبل و توجه به مذاکرات کنونی است که ما با عزت باید مذاکر کنیم و باید وحدت و برادری را حفظ کرده و در خدمت همه آحاد ملت شریف باشیم. به اذن‌الله قطعا در آینده نزدیک ما صاحب یک امتیاز بزرگ اقتصادی برای سربلندی ملت ایران خواهیم شد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.