بازگشت به صفحه کامل

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد:

باند خانوادگی موادمخدر در میبد متلاشی شد


جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی و انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر که به صورت خانوادگی در این شهرستان فعالیت داشتند و کشف 3 کیلو تریاک خبر داد .

به گزارش میبد خبر، سرهنگ«سیدرضا مکی» در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک باند خانوادگی تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان میبد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، اعضای این باند به سرکردگی یکی از فرزندان خانواده اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می کند .

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه تعداد سه نفر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه انها 3 کیلو تریاک را کشف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند .

سرهنگ مکی در ادامه تصریح کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سنگین مشکوک شدند و آن را متوقف کردند .

این مقام مسئول با بیان این‌که در بازرسی از این خودرو، 284 کیلوگر تریاک و 15 کیلوگرم هروئین کشف شده است،‌ بیان کرد: در این عملیات چهار نفر دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله موادمخدر از جنوب کشور به پایتخت را داشتند که توسط مأموران انتظامی استان شناسایی و زمین گیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با اشاره به این‌که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: مبارزه با موادمخدر و انهدام و دستگیری اعضای باندهای واردکننده موادمخدر از اولویت های اصلی پلیس است.

انتهای پیام/

ایسنا

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.