بازگشت به صفحه کامل

رئیس بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد:

بالغ بر 160 گروه جهادی در استان ساماندهی و شناسنامه دار شده اند


رئیس بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: بالغ بر 160 گروه جهادی در استان یزد سطح بندی شده اند و جغرافیای مکانی خود را نیز شناسایی کرده و فعالیت جهادی می کنند.

به گزارش میبد خبر، سید محمد میرقانعی در آیین افتتاحیه اردوهای جهادی ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته توسط گروه های جهادی و خیرین میبدی در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم بیان داشت: هدف ما از اردوهای جهادی خدمت رسانی به مردمانی است که صاحبان اصلی این نظام هستند ولی به دلایل مختلف از وضعیت نامساعدی برخوردار هستند و از ابعاد مختلفی که نگاه کنیم در اقصی  نقاط کشور و حتی خود شهرستان جای کار در این زمینه بسیار است.

وی افزود: ان شاالله این حرکت ها که با هدف ارتقای کیفی و کمی کار ما به دنبالش هستیم بتواند گوشه ای از مشکلات مردم را برطرف کند و ما به دنبال ارتقاء و اعتلای این حرکت‌ها بوده تا گروه های جهادی که در جاهای مختلف استان فعالیت‌های دارند با یک ساماندهی بهتر و اثربخشی مناسب تر کارهای جهادی را به سرانجام برسانند.
 
میرقانعی اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که در حقیقت گروه جهادی که در هر سطح، تراز کاری و هر توانی که هستند شناسایی کرده و این اختیار را به آنها بدهیم که مناطق محروم را خودشان برای فعالیت جهادی انتخاب کنند. پس ساماندهی گروه های جهادی با این هدف است که تعدادی از گروههای جهادی داشته باشیم با استعدادهای متفاوت و با سطح بندی که برای آنها تعریف شده و جغرافیای هدفی که بتوانند در ابعاد مختلف فعالیت داشته و به ارتقاء وضعیت سطح زندگی مردم در منطقه ای خاص کمک کنند.
 
رئیس بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر این موضوع که ما به دنبال ارتقا و اعتلای سازندگی با هدف ساماندهی گروههای جهادی هستیم، اذعان داشت: بالغ بر ۱۶۰ گروه جهادی در استان ساماندهی شده و جغرافیای هدف آنها مشخص شده و شناسنامه‌ای از این گروه‌ها ما به دست آورده ایم تا همه دست به دست هم داده و با مشارکت خود مردم برای مردم بحث محرومیت زدایی و سازندگی را دنبال کنیم.این برنامه مختص بسیج  نبوده بلکه از اقشار مختلف جامعه چه خواهر و چه بچه برادر در سنین مختلف می توانند با برنامه و فکر کار جهادی را انجام دهند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه گروههای جهادی ارتباط خود را با مردمان و افراد شاخص منطقه ای که در آن فعالیت جهادی داشته اند را در طول سال حفظ کنند، خاطرنشان ساخت: هدف ما از اردوهای جهادی این است که ماهیگیری را به مردم یاد داده به ویژه اینکه قلاب را خودشان بسازند و مردم کار را از خودشان بدانند و برای ساخت و ساز و آینده منطقه خودشان نظر بدهند و در کارها مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام/اد



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.