بازگشت به صفحه کامل
آیت الله اعرافی در جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر میبد:

بالاترین معروف در یک جامعه، نظام اداری سالم است


... وی گفت ما باید با نگاه جامع به منکرات بنگریم، اینطور نباشد که به قضیه حجاب به طور یکطرفه بپردازیم و مسایلی همچون رشوه در ادارات و اختلاط محرمات و دیگر خلاف ها را نادیده بگیریم

به گزارش میبد خبر،  جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر میبد با حضور آیت الله اعرافی و اعضای این ستاد، در بیت امام جمعه میبد برگزار شد.

آیت الله اعرافی در ابتدای سخنان خود از بزرگترین راههای سربازی امام زمان را احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر دانست و از حاضرین دعوت کرد تا در آستانه میلاد امام زمان، عهد ببندیم تا سربازی برای حضرت ولی عصر باشیم. وی در ادامه با اشاره به رویداد های خرداد ماه و گرامیداشت یاد و نام امام راحل و عظیم الشان انقلاب، خردادماه را قله ی ماههای انقلابی دانست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایف ستاد امربه معروف و نهی از منکر را، تعیین سیاست ها و خطی مشی های اجرای امربه معروف و نهی از منکر، تبادل اطلاعات بین دست اندرکاران، آسیب شناسی، تعیین الگوهای رفتاری، زمینه سازی برای به کارگیری مردم در این امر، رصد کردن فعالیت ها و حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر دانست.

رئیس جامعه المصطفی از دست اندرکاران در اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر خواست تا در توجه به خلاف های حوزه عفاف و حجاب و دیگر خلاف ها توازن ایجاد کنند، وی گفت ما باید با نگاه جامع به منکرات بنگریم، اینطور نباشد که به قضیه حجاب به طور یکطرفه بپردازیم و مسایلی همچون رشوه در ادارات و اختلاط محرمات و دیگر خلاف ها را نادیده بگیریم چراکه بالاترین معروف در یک جامعه، نظام اداری سالم است.

در ادامه جلسه، پیرو گلایه های فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد مبنی بر کمبود گشت ارشاد در شهر و تماس های مکرر مردم در رابطه با منکرات، اعرافی از نیروی انتظامی خواست تا وظایف عملیاتی را منظم دنبال کنند و با تاکید جدی بر گشت هرروزه و طولانی گفت: انتظار دارم در جسله بعدی معزل کمبود گشت ارشاد مرتفع شده و برنامه ی ویژه ای برای ماه مبارک رمضان داشته باشید تا کرامت این ماه حفظ شود.

در ابتدای این جلسه، میرزایی رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر میبد، توضیحاتی درباره مصوبات اخیر مجلس در رابطه با فعالیت قانونی ستاد امربه معروف و نهی از منکر داد و به معرفی مسئولان شش حوزه معاونتی این ستاد پرداخت.

در پایان جلسه، اعضای ستاد، حکم مسئولیت خود را از دست امام جمعه میبد دریافت کردند.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.